کد مطلب: 

215790

فوروارد کردن پیام‌ها در واتس‌اپ محدود شد

واتس‌اپ در راستای جلوگیری از اسپم‌ها و انتشار اخبار جعلی، فوروارد کردن پیام‌ها در این پیام‌رسان را محدود کرد.
فوروارد کردن پیام‌ها در واتس‌اپ محدود شد

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، واتس‌اپ اخیرا در اقدامی، به منظور کاهش انتشار اطلاعات غلط و اسپم، قابلیت برچسب‌دار کردن پیام‌های فوروارد شده را به این پیام‌رسان اضافه کرده بود. حالا این شرکت استراتژی امنیتی خود را بهتر و تعداد فوروارد کردن پیام‌ها را در واتس‌اپ محدود کرده است.

ابتدا کاربران آزادانه می‌توانستند اطلاعاتی را که می‌بینند به گروه‌های خود فوروارد کنند ولی با اقدام جدید واتس‌اپ، کاربران فقط می‌توانند در 20 گروهی که در آن‌ها عضو هستند، پیام‌ها را فوروارد کنند. هرچند این تعداد در هند که شمار زیادی از کاربران واتس‌اپ را در بر می‌گیرد (حدود 200 میلیون کاربر)، به 5 گروه کاهش یافته است. علاوه بر این، گزینه «quick forward» که به کاربران اجازه می‌داد اطلاعاتی مانند فیلم و عکس را به سرعت به اشتراک بگذارند، در کشور هند در حال حذف شدن از پیام‌رسان واتس‌اپ است.

این کمپانی در وبلاگ خود نوشت: ما اعتقاد داریم این تغییرات که به سنجش آن‌ها ادامه می‌دهیم واتس‌اپ را همانطور که طراحی شده بود، نگه خوهد داشت؛ یک اپلیکیشن پیام‌رسان خصوصی.

هرچند این تغییرات به منظور کاهش اطلاعات غلطی است که بین کاربران رد و بدل می‌شود، واضح است که نمی‌توانند این مشکل را به صورت کامل حل کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-21 09:55

افزودن دیدگاه جدید