کد مطلب: 

215650

رشد سهام شرکت ZTE در آمریکا

سهام شرکت ZTE برخلاف انتظار ضرر دادن آن در نیمه اول سال 2018، در آمریکا رشد کرد.
رشد سهام شرکت ZTE در آمریکا

به گزارش سیتنا، هفته گذشته، وزارت بازرگانی آمریکا به همراه تمام تولیدکنندگان آمریکایی تحریم‌های علیه گروه تجاری ZTE را در این کشور برداشتند. این رفع تحریم از سوی شرکت‌های آمریکایی پس از پرداخت جریمه 1.4 میلیارد دلاری از طرف شرکت ZTE و جایگزین کردن کارمندان اصلی این شرکت صورت گرفت.

این تصمیم از سوی وزارت بازرگانی خبر خوبی برای بازار سهام هنگ‌کنگ و شن‌زن بود چرا که سهام ZTE در این کشورها 15 درصد رشد کرد. ZTE در صفحه رسمی خود در Weibo اعلام کرده است که این شرکت آماده انتشار دستگاه‌های خود در تمام جهان است. این در حالی است که تخمین‌های اقتصادی برای این شرکت ضرر 1.3 میلیارد دلاری در نیمه اول سال 2018 را پیش‌بینی می‌کردند.

ZTE همچنین بیانیه‌ای صادر کرده و در آن اعلام کرده است که این شرکت در برنامه‌های آینده خود قصد دارد فعالیت بیشتری از جمله تحقیق و توسعه، راه‌اندازی محصولات جدید و پشتیبانی از محصولات خود را راه اندازد. یکی از آنالیزورهای Zhongtai Securities در مصاحبه‌ای با Bloomberg گفت پیش‌بینی‌های اقتصادی منفی درباره شرکت ZTE باعث افت سهام این شرکت در بازارهای بورس و روابط تجاری بین چین و آمریکا شده است.

اما با روی پا ایستادن ZTE، ما به زودی تا آخر امسال گوشی nubia Z18 و سری گوشی‌های Axon 9 را از این شرکت خواهیم دید. nubia به عنوان پرچمدار این شرکت قرار است دارای صفحه نمایش فول اسکرین نسل سوم باشد. تمامی این مسائل باعث شده است که سهام این شرکت در بازارهای جهانی، به خصوص آمریکا رشد کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-17 14:16

افزودن دیدگاه جدید