کد مطلب: 

215641

کودکان چهار ساله‌ی انگلیسی در معرض خطرات شبکه‌های اجتماعی

دامین هیندز وزیر آموزش انگلیس می گوید بچه های کم سن و سال چهار ساله هم در معرض خطرات و آسیب های ناشی از استفاده از شبکه‌های اجتماعی هستند.
کودکان چهار ساله‌ی انگلیسی در معرض خطرات شبکه‌های اجتماعی

به گزارش سیتنا به نقل از وی تری، وی با انتشار مقاله ای در روزنامه دیلی تلگراف تصریح کرده: شبکه های اجتماعی در میان کودکان و نوجوانان انگلیسی محبوبیت بسیار زیادی دارند و حتی بچه هایی که به سن قانونی استفاده از این شبکه ها نرسیده اند، از آنها استفاده می کنند. اما باید توجه داشت که شبکه های اجتماعی به ابزار اصلی زورگیری آنلاین و ایجاد تهدید و مزاحمت مبدل شده اند.

بررسی های موسسه Ditch the label در انگلیس نشان می دهد از هر ۵ نوجوان انگلیسی، یکی با مشکل زورگیری ها و مزاحمت های آنلاین دست و پنجه نرم می کند و شبکه اجتماعی اینستاگرام به اصلی ترین منبع باج گیری و زورگیری آنلاین در انگلیس مبدل شده است.

بررسی های این مجموعه همچنین حاکیست تنها ۲۵ درصد از افرادی که بدین شیوه دچار مشکل شده اند شبکه های اجتماعی را ترک می کنند و باقی آنها یعنی ۷۵ درصد کماکان به استفاده از شبکه های اجتماعی ادامه می دهند و مشکلات این افراد هم پابرجا می ماند.

دولت انگلیس قصد دارد آموزش هایی را در این زمینه به کودکان و نوجوانان انگلیسی ارائه دهد تا آنها را از خطرات و چالش های استفاده از شبکه های اجتماعی آگاه کند و همچنین با ارائه خدمات مشاوره از معلمان بخواهد تا به کودکان چهار سال به بالا آموزش های لازم را ارائه دهند.

به گفته وزیر آموزش انگلیس اطلاعات و آگاهی های والدین در این زمینه باید افزایش یابد و شرکت های موسس شبکه های اجتماعی هم باید به مسئولیت های خود در زمینه حفاظت از کودکان و نوجوانان عمل کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-17 12:16

افزودن دیدگاه جدید