کد مطلب: 

215548

رونمایی از طراحی عجیب Finney مبتنی بر بلاک چین

شرکت Sirin Labs از گوشی مبتنی بر بلاک چین خود به نام Finney با طراحی عجیب آن رونمایی کرد.
رونمایی از طراحی عجیب Finney مبتنی بر بلاک چین

به گزارش سیتنا، همه ما به شرکت‌هایی که نام و نشانی ندارند و سعی می‌کنند گوشی‌هایی وارد بازار کنند، شک می‌کنیم اما برخی از شرکت‌های در سایه وجود دارند که با تولید دستگاه‌ها ما را مجذوب خود می‌کنند. گوشی جدید Finney از آن گوشی‌هایی است که می‌تواند ما را به خود علاقمند کند. این گوشی جدید که قرار است در روزهای آینده به صورت رسمی معرفی شود، مبتنی بر بلاک چین و کریپتوکوین ساخته شده توسط Sirin Labs است که تا حد 70 درصد احتمال دارد وسیله‌ای برای کلاهبرداری باشد.

حالا Sirin Labs از طراحی خارجی گوشی ساخت خود، Finney رونمایی کرده است که در جایگاه خود عجیب به نظر می‌رسد. در نگاه اول این گوشی یک گوشی عادی به چشم می‌آید اما کمی که با دقت مشاهده کنیم می‌فهمیم که این گوشی اصلا حاشیه‌ای در بالا و پایین صفحه ندارد و فقط یک بریدگی برای اسپیکر و دوربین سلفی دستگاه در نظر رفته شده است. بهتر از همه این‌ها پنل پشتی گوشی است که به صورت سرسره‌ای بالا می‌آید و به عنوان صفحه دوم گوشی معرفی شده است اما هنوز کاربرد آن توسط شرکت Sirin Labs گفته نشده است. کارایی کلی این گوشی این است که صد در صد در استخراج واحدهای پول مجازی مورد استفاده قرار خواهند گرفت اما مطمئنا معرفی چنین دستگاهی توسط یک شرکت که نامی از آن شنیده نشده کمی مشکوک به نظر می‌رسد.

شرکت Sirin Labs در کانال YouTube خود دو ویدئو برای تبلیغ این گوشی بارگذاری کرده اما هیچکدام از این ویدئوها گوشی Finney را در حالت روشن نشان نمی‌دهند و بیشتر روی طراحی بدنه این دستگاه تمرکز دارند.

گفته می‌شود این گوشی قرار است با اندروید 8.1 تولید شود اما هنوز از اپ استوری برای آن استفاده نشده است که این می‌تواند بدان معنی باشد که احتمال دارد روی این گوشی هیچ اپلیکیشنی نصب نشود. از دیگر ویژگی‌های آن هم باید گفته که Finney مجهز به پردازنده Snapdragon 845، رم 6 گیگابایتی، حافظه 128 گیگابایتی و دوربین 12 مگاپیکسلی است. دوربین دوم این گوشی 8 مگاپیکسل است و تمام تجهیزات دستگاه با باتری 3هزار و 280 میلی‌آمپری کار خواهند کرد که با قیمت حدود هزار دلار به فروش خواهد رسید.

Sirin Labs اعلام کرده است که در ماه نوامبر امسال می‌تواند این گوشی را به بازار برساند اما با انتشار ویدئوهایی هم که در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده، انتظار می‌رود که این گوشی در ادامه راه موفق نشود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-15 11:37

افزودن دیدگاه جدید