کد مطلب: 

215514

اروپا میزبان پرچمدار چینی اوپو می‌شود

شرکت اوپو اعلام کرد که جدیدترین پرچمدار و گوشی هوشمند آن یعنی فایند ایکس (Find X) در کشورهای اروپایی نظیر ایتالیا، فرانسه، اسپانیا ، هلند و انگلستان عرضه خواهد شد.
اروپا میزبان پرچمدار چینی اوپو می‌شود

به گزارش سیتنا به نقل از وب سایت gsmarena، شرکت چینی اوپو که مدت‌هاست محصولات و گوشی‌های هوشمندش در سراسر جهان از استقبال زیادی برخوردار شده و توانسته است بالغ بر ۲۰۰ میلیون دستگاه گوشی تولیدی خود را در سراسر جهان به فروش برساند، حالا تصمیم گرفته به طور رسمی در کشورهای اروپایی حضور پیدا کند و با راه‌اندازی فروشگاه‌های رسمی بتواند علاوه بر افزایش میزان فروش، رابطه مستقیمی با مصرف‌کنندگان و کاربران اروپایی داشته باشد که درنهایت به افزایش و رشد سودآوری و کیفیت محصولات اوپو می‌انجامد.

نزدیک به یک ماه پیش بود که گزارش‌ها نشان داد این شرکت تحت تاثیر عملکرد موفقیت‌آمیزی که تاکنون داشته است، می‌خواهد فروشگاه‌های خود را در کشورهای اروپایی نظیر ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و هلند راه‌اندازی کرده و حضور فعالانه‌ای را در قاره سبز برای خود رقم بزند. البته اوپو درصدد است به کشورهای بیشتری ورود پیدا کند و به همین خاطر احتمال دارد که در کشورهای بیشتری نیز شاهد فروشگاه‌های رسمی اوپو باشیم.

جدیدترین گوشی هوشمند و پرچمدار اوپو که فایند ایکس نام دارد، در تاریخ ۱۹ ژوئن سال جاری ۲۰۱۸ میلادی معرفی شد و در همانجا اوپو نیز اعلام کرد که به کشورهای مذکور در قاره اروپا عرضه خواهد شد. البته اوپو تحت تاثیر جنگ تجاری میان آمریکا و چین، نمی‌خواهد وارد ایالات متحده آمریکا شود اما درعوض قصد دارد به توسعه بازارهای فروش خود در سایر بازارهای نوپا در سراسر جهان بپردازد.

شیائومی، اوپو، ویوو و وان پلاس از جمله بزرگترین شرکت‌های چینی فعال در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند هستند که با عرضه محصولات ارزان قیمت و با کیفیت بالا توانسته‌اند نظر کاربران زیادی را از سراسر جهان به خود جلب کنند. قیمت رسمی این گوشی پرچمدار در اروپا ۹۹۹ یورو خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-14 14:09

افزودن دیدگاه جدید