کد مطلب: 

215273

باگ آپدیت اندروید Mi A1 برای شیائومی دردسرساز شد

آپدیت اندروید برای دستگاه‌های Mi A1 شرکت شیائومی منتشر شد اما کاربران به خاطر وجود باگ در این آپدیت باید برای آپدیت کردن فعلا دست نگه دارند.
باگ آپدیت اندروید Mi A1 برای شیائومی دردسرساز شد

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی اندروید One شیائومی به نام Mi A1 به تازگی با انتشار نسخه جدیدی از اندروید با حجم 1.2 گیگابایت برای این گوشی، سیستم عامل آن را به 8.1 Oreo تغییر خواهد داد.

علاوه بر ویژگی‌هایی که اندروید 8.1 برای گوشی  به ارمغان می‌آورد (مانند تم‌های تاریک یا روشن Pixel 2)، این آپدیت شامل ویژگی‌های امنیتی جدید برای ماه ژوئن است. انتشار این آپدیت با توجه به عرضه آن در بازارهای هند و فیلیپین، به صورت جهانی اتفاق افتاده است اما باگ موجود در آپدیت جدید سیستم عامل اندروید برای Mi A1 کاربران آن را معترض کرده است.

در حالی که انتشار آپدیت اندروید 8.1 برای همه کاربران آن خبر خوبی به نظر می‌رسد اما کاربران گوشی Mi A1 باید برای آپدیت کردن سیستم عامل دستگاه‌های خود دست نگه دارند. گزارش‌هایی از این آپدیت به دست رسیده‌اند که بر اساس آن‌ها باگی که در این آپدیت وجود دارد، تمام پیامک‌های کاربر را پاک می‌کند. حتی برخی از کاربران گزارش داده‌اند که این باگ باعث حذف شدن برنامه پیامرسان در گوشی خواهد شد. استفاده کنندگان از این مدل گوشی‌های شیائومی باید برای آپدیت کردن سیستم عامل دست نگه دارند تا گوگل آپدیتی دیگر برای این دستگاه‌ها آماده و عرضه کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-08 09:20

افزودن دیدگاه جدید