کد مطلب: 

215120

رندر گوشی‌های جدید اپل

رندر گوشی‌های جدید اپل بر اساس شایعات ساخته شده‌اند که آیفون 6.1 اینچی را همراه با iPhone X نشان می‌دهد.
رندر گوشی‌های جدید اپل

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نگاهی دقیق به رندرهای گوشی‌های جدید اپل بیندازید که قرار است امسال وارد بازار شوند و همه ما انتظار آن‌ها را می‌کشیم. این رندرها با توجه به شایعه‌ها و اخبار فاش شده‌ای که این اواخر از شرکت اپل شنیده شده، ساخته شده‌اند. بر اساس این رندرها، قرار است آیفونی با ال‌سی‌دی 6.1 اینچی تولید شود که به مراتب بزرگتر از iPhone X خواهند بود.

تغییر بزرگ دیگری که در این گوشی دیده می‌شود، دوربین پشتی آن است که به جای دو دوربین، یک دوربین در پشت دستگاه قرار گرفته است. احتمال دارد گوشی جدید اپل به جای استیل ضد زنگ، فریمی از جنس آلومینیوم داشته باشد. گفته می‌شود، پشت آیفون 6.1 اینچی جدید مانند گذشته از شیشه ساخته شده است پس می‌توان این انتظار را داشت که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند. اگر شایعات اخیر به حقیقت تبدیل شوند، این انتظار می‌رود که گوشی‌های اپل با سرعت بیشتر شارژ شوند و شارژری با شارژدهی سریعتر در جعبه آن‌ها وجود داشته باشد.

گفته می‌شود، کمپانی اپل قرار است امسال سه دستگاه آیفون جدید تولید کند که عبارتند از: مدل 5.8 اینچی، مدل 6.1 اینچی و یک مدل به نام X Plus با نمایشگر 6.5 اینچ که هر سه آن‌ها پردازنده‌ای 6 هسته‌ای و حداقل 4 گیگابایت رم خواهند داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-04 12:09

افزودن دیدگاه جدید