کد مطلب: 

214987

اپل برای آیفون‌های آینده «جاذب شوک هوشمند» می‌سازد

اپل قصد دارد در آیفون‌های آتی نوعی «جاذب شوک هوشمند» به کار گیرد که هنگام افتادن موبایل از وارد شدن خسارت به آن جلوگیری می‌کند.
اپل برای آیفون‌های آینده «جاذب شوک هوشمند» می‌سازد

به گزارش سیتنا به نقل از تلگراف، به نظر می رسد اپل راه حلی یافته تا از شکستن شیشه آیفون ها جلوگیری کند. این شرکت تصمیم دارد «جاذب های شوک هوشمند» به مدل های آتی آیفون اضافه کند که از خرد شدن نمایشگر جلوگیری می کند.

این جاذب های شوک طوری طراحی شده اند که چند ثانیه قبل از برخورد موبایل با زمین از گوشه های دستگاه بیرون می آیند تا از هرگونه خسارتی جلوگیری کند.

اپل شیوه جذب شوک را در آخرین آپدیت حق امتیاز اختراع خود توضیح داده است. طبق این حق امتیاز، اپل با استفاده از حسگرهای حرکت درون موبایل، افتادن دستگاه را ردیابی و خود را برای جذب شوک آماده می کند. حسگرهای تقریبی در خارج دستگاه نیز برای ردیابی خسارت احتمالی به سطح آن به کار گرفته می شوند.

اطلاعات این حسگرها به پردازشگری ارائه می شود که محاسباتی سریع انجام می دهد تا مشخص کند کدام بخش آیفون به زمین برخورد می کند.

پس از تعیین این بخش، جاذب شوک از آیفون بیرون می جهد تا از شیشه آن محافظت کند.

به گفته اپل این سیستم را می توان برای موبایل ها، تبلت ها، رایانه های شخصی، دستیارهای دیجیتال و دستگاه های الکترونیک دیگر نیز به کار برد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-01 11:05

افزودن دیدگاه جدید