کد مطلب: 

214786

رشد خیره‌کننده استفاده از کارت‌های اعتباری در روسیه

سالانه بیش از 20 درصد به تعداد استفاده‌کنندگان از کارت‌های اعتباری بانکی در روسیه افزوده می‌شود.
رشد خیره‌کننده استفاده از کارت‌های اعتباری در روسیه

به گزارش سیتنا به نقل از پرایم، یکاترینا پتلینا - رئیس شرکت «ویزا» در روسیه - گفت: روسیه بزرگترین بازار استفاده‌کننده از کارت‌های اعتباری را دارد که با گذشت 30 سال از ورود این کارت‌ها، هم‌اکنون در میان 10 کشور برتر جهان از حیث شمار استفاده کنندگان از کارت‌های بانکی قرار دارد.

وی، افزود: تعداد تراکنش‌های بانکی با کارت‌ها سالانه رشد 30 درصدی را نشان می‌دهد و 20 درصد به تعداد متقاضیان کارت‌های اعتباری افزوده می‌شود که در مجموع بیش از ۶۵ درصد از گردش‌های مالی روسیه با کارت‌های اعتباری بانکی انجام می‌شود.

از سوی دیگر بسیاری از بانک‌های بزرگ و کوچک روسیه به سیستم‌های پرداخت جدید مجهزند و کاربران آنان به راحتی با استفاده از تلفن‌های همراه و ساعت‌های هوشمند با بهره‌گیری از سیستم‌های اپل پی، گوگل پی و سامسونگ پی، پرداخت‌های روزانه خود را انجام می‌دهند.

افتتاح و صدور کارت‌های بین‌المللی ویزاکارت و مسترکارت در کنار کارت پرداختی میر روسیه تنها چند دقیقه زمان مشتریان بانک در این کشور را می‌گیرد و حتی فروشگاه‌ها، مراکز خرید، پمپ بنزین‌ها و اپراتورهای تلفن همراه نیز علاوه بر بانک‌ها اینگونه کارت‌ها را برای مشتریانشان صادر می‌کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-26 15:08

افزودن دیدگاه جدید