کد مطلب: 

214730

برنامه‌ای هوشمند برای آگاهی از سلامت خوراکی‌ها

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به نوع خوراکی و رژیم غذایی خود حساسیت زیادی نشان می‌دهید، حتما از اپلیکیشن کد چک (Codecheck) استفاده کنید.
برنامه‌ای هوشمند برای آگاهی از سلامت خوراکی‌ها

به گزارش سیتنا به نقل از وب سایت the star، کاربران می‌توانند اپلیکیشن کد چک (Codecheck) را از فروشگاه‌های آنلاین پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کرده و از قابلیت‌های ویژه آن بهره‌مند شوند. این برنامه مفید و کاربردی که در هر دو پلت‌فرم سیستم‌های عامل اندروید و iOS موجود است، به کاربرانش این امکان را می‌دهد تا قبل از خرید خوراکی‌های مختلف، با اسکن کردن بارکد درج شده برروی محصول موردنظرشان به اطلاعات و ارزش‌های غذایی آن پی ببرند.

بسیاری از افراد که به رژیم غذایی خود اهمیت زیادی می‌دهند، قادر خواهند بود از سلامت محتویات و ارزش غذایی خوراکی موردنظر آگاهی یابند. بدین ترتیب، برنامه کد چک به کاربران یک علامت سبز یا قرمز نشان می‌دهد که علامت سبز نشان‌دهنده ارزش بالای غذایی و سالم بودن محصول است و علامت قرمز به نشانه ارزش غذایی پایین آن است.

همچنین آن دسته از کاربرانی که از رژیم های غذایی خاص همچون گیاه‌خواری یا خام گیاه‌خواری پیروی می‌کنند، با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهند بود درصورت وجود محتویات گوشتی، لبنی و غیر گیاهی، از آن آگاه شوند.

همچنین این برنامه برای آن دسته از کاربرانی که آلرژی و حساسیت‌های غذایی خاصی به مواد غذایی حساسیت‌زا دارند، بسیار مفید و کاربردی است. بعنوان مثال، برخی از افراد به باقالا حساسیت دارند و این امر در بسیاری از موارد به مرگ آن‌ها منجر می‌شود که این برنامه می‌تواند به آن‌ها کمک کند هنگام خرید، از محتویات دقیق  خوراکی موردنظر مطلع شوند.

یا برخی دیگر، به فلفل، ادویه‌جات تند و برخی دیگر از سبزیجات و صیفی‌جات، آلرژی‌های شدیدی دارند که می‌توانند با بهره‌مندی از قابلیت‌های هوشمندانه این اپلیکیشن از بروز بیماری و آلرژی‌های شدید جلوگیری بعمل بیاورند.

کاربران در صورت علاقمندی، قادر خواهند بود اپلیکیشن کد چک (Codecheck) را از فروشگاه‌های آنلاین و اینترنتی گوگل پلی‌استور و اپ استور اپل دانلود و نصب کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-25 11:10

افزودن دیدگاه جدید