کد مطلب: 

214564

اضافه شدن گوشی‌های جدید مناسب کسب‌وکار

گوگل ۱۷ گوشی هوشمند جدید را به برنامه‌ی «Android Enterprise Recomended» که برای پیشنهاد گوشی‌های تجاری در نظر گرفته شده است، اضافه کرد.
اضافه شدن ۱۷ گوشی جدید به گوشی‌های مناسب کسب‌وکار

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در فوریه‌ی سال جاری، گوگل برنامه جدیدی به نام «Android Enterprise Recomended» در زمینه گوشی‌های اندرویدی خود معرفی کرد. در این پروژه، کمپانی گوگل گوشی‌های هوشمندی که برای کسب‌و‌کار مناسب هستند و با آخرین آپدیت اندروید می‌توانند امنیت و آرامش را برای کاربران خود فراهم کنند، معرفی می‌کند. حال این غول اینترنتی با افزودن ۱۷ دستگاه‌ جدید به فهرست این برنامه، تعداد دستگاه‌های موجود برای کسب‌و‌کار را با افزایش چشمگیر همراه کرده است. این دستگاه‌ها توسط ۷ تولیدکننده ساخته شده‌اند.

از میان تولیدکنندگان جدیدی که به این لیست اضافه شده‌اند، می‌توان به شارپ اشاره کرد. شرکت شارپ با گوشی Aquas SH 10-K  و سونیم با XP8 در این لیست قرار گرفته‌اند. علاوه بر این موارد، گوشی‌های هوآوی با مدل‌های Media Pad 8 و Media Pad 10 و دستگاه‌های ساخت شرکت سونی به نام‌های Xperia XZ2 و Xperia XZ2 Compact به این لیست اضافه شده‌اند. در بین‌ دیگر گوشی‌های قرار گرفته شده در لیست موارد زیر به چشم می‌خورند:

Motorola Moto G6
Motorola Moto G6 Plus
Motorola Moto Z3 Play
Huawei P20
Huawei P20 Pro
Nokia 3.1
Nokia 5.1
Nokia 6
Nokia 7 Plus
Nokia 8 Siroko
BlackBerry Key 20

گوگل معیارهای خاصی از جمله قابلیت دریافت به‌روزرسانی‌های امنیتی در طول ۹۰ روز و دریافت حداقل یک به‌روزرسانی عمده اندروید را برای انتخاب این گوشی‌ها در نظر می‌گیرد. همچنین تمامی این دستگاه‌ها باید حداقل شارژدهی ۸ ساعتی ارائه کنند که در کنار ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در بین گوشی‌های مناسب کسب‌و‌کار قرار بگیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-21 09:19

افزودن دیدگاه جدید