کد مطلب: 

214315

افزایش سهم زنان در دانلود بازی‌های فروشگاه گوگل

گوگل در توییت جدید خود اعلام کرده است که ۲۳ درصد از کاربران اپلیکیشن‌های بازی در پلی استور را زنان تشکیل می‌دهند.
افزایش سهم زنان در دانلود بازی‌های فروشگاه گوگل

به گزارش سیتنا به نقل از وب سایت the verge، بسیاری از اپلیکیشن‌هایی که در فروشگاه اینترنتی و آنلاین گوگل پلی‌استور وجود دارند و هر روز نسخه‌های جدیدی از آن‌ها نیز توسعه داده و منتشر می‌شود، اپلیکیشن‌های بازی است که نظر خیل عظیمی از کاربران گوشی‌های هوشمند و موبایل را به خود جلب کرده است.

حالا گوگل در تازه‌ترین توییت منتشر شده خود عنوان کرده است که ۲۳ درصد از کاربرانی که اپلیکیشن‌های بازی موبایلی را از درگاه و فروشگاه پلی‌استور دانلود کرده‌اند، خانم بوده‌اند و گوگل مفتخر است که میزبان این حجم از استقبال کاربران زن از بازی‌های موبایلی و اندرویدی بوده است. گوگل همچنین گفته امیدوار است که بتواند نظر تعداد بسیار بیش‌تری از کاربران زن را به خود جلب کند.

شاید از نظر بسیاری از کاربران عجیب باشد که چرا گوگل از عدد ۲۳ درصد برای اختصاص کاربران زن در استفاده از اپلیکیشن‌های بازی در پلی استور انقدر هیجان‌زده و خوشحال شده است اما بنابر عقیده تحلیلگران و طبق اطلاعات منتشره از آمارهای قبلی، تعداد قابل ملاحظه‌ای از کاربران را مردان تشکیل می‌دادند و حالا کاربران زن با اختصاص ۲۳ درصد از سهم دانلود، نصب و استفاده از برنامه‌های بازی اندرویدی توانسته‌اند رشد چشمگیری را در این حوزه از آن خود کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-15 12:55

افزودن دیدگاه جدید