کد مطلب: 

214283

پرچمدار جدید ویوو به بازار عرضه شد

NEX S، پرچمدار جدید ویوو می‌تواند با قابلیت‌هایش جهان را متحیر کند.
پرچمدار جدید ویوو به بازار عرضه شد

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کانسپت معرفی شده توسط شرکت ویوو در جهان واقعی وارد بازار شد و ویژگی‌های باورنکردنی آن می‌تواند جهان را متحیر کند. این مدل ویوو که NEX S نامگذاری شده، لیاقت خود را برای معرفی به عنوان پرچمدار این شرکت نشان داده است.

اولین ویژگی که NEX S را از سایر رقبای خود جدا می‌کند صفحه نمایش 6.59 اینچی آن با پنل Super AMOLED و رزولوشن Full HD+ می‌باشد. این صفحه نمایش به اصطلاح خود شرکت ویوو FillView  Display نامگذاری شده است؛ چرا که صفحه نمایش این گوشی بریدگی روی صفحه خود را ندارد و 91 درصد از قسمت جلوی گوشی به صفحه تعلق داده شده؛ از همه مهمتر سنسور تشخیص اثر انگشت آن است که داخل صفحه نمایش قرار داده شده است. علاوه بر این به دلیل تعلق داده شدن تمام قسمت جلوی گوشی به صفحه نمایش، این گوشی درای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی پریسکوپی است. اضافه بر این اسپیکر مکالمه‌ای در این گوشی دیده نمی‌شود و فناوری Screen SoundCasting به صفحه نمایش اضافه شده است. با این فناوری صداهای گوشی از داخل صفحه نمایش به گوش کاربر می‌رسد.

از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به مجهز بودن NEX S به پردازنده اسنپدراگون 845، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و یا 256 گیگابایتی آن اشاره کرد. تنها نقطه ضعفی که از این پرچمدار می‌توان پیدا کرد دوربین اصلی دوگانه آن است که دارای سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی است و از یک پرچمدار در این سطح از تکنولوژی انتظار می‌رود که قابلیت‌های بهتر از این را برای دوربین خود در نظر بگیرد. تمام این سخت‌افزارها انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری با ظرفیت 4 هزار میلی آمپر ساعتی می‌گیرند که این باتری طبق فناوری روز دنیا به سرعت شارژ می‌شود. سیستم عامل این دستگاه هم نسخه 8.1 اندروید به نام Oreo می‌باشد.

این دستگاه دستیار اختصاصی خود به نام Jovi را دارد که کاربران آن می‌توانند برنامه‌ها را باز کنند. Jovi قابلیت تشخیص صدا و چهره هم دارد و می‌تواند هزاران فرمان صوتی را اجرا کند. گوشی پرچمدار ویوو از قابلیت‌های هوش مصنوعی (AI) استفاده‌های زیادی کرده و عمده استفاده آن در دو دوربین اصلی NEX S است. دوربین‌های این پرچمدار با استفاده از هوش مصنوعی می‌توانند منظره‌ها و چهره‌ها را تشخیص دهند.

این گوشی در فروشگاه‌های آنلاین قابل سفارش هستند و 10 روز دیگر در بازار چین عرضه خواهند شد. گفته می‌شود قیمت نسخه 128 گیگابایتی این گوشی 702 دلار (حدود 3 میلیون تومان) و نسخه 256 گیگاباتی آن 780 دلار (حدود 3 میلیون و 300 هزار تومان) خواهد بود. طولی نخواهد کشید که این شرکت عرضه این گوشی به بازارهای جهانی را آغاز کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-14 10:28

افزودن دیدگاه جدید