کد مطلب: 

214132

برای سرک کشیدن در اینستاگرام به طارمی و آزمون بتازیم؟

شنبه توئیتر پر بود از انتقادها به مهدی طارمی و سردار آزمون.
برای سرک کشیدن در اینستاگرام به طارمی و آزمون بتازیم؟

به گزارش خبرآنلاین، سردار آزمون و مهدی طارمی دو نفر از بازیکنانی هستند که در همه این چندسال اخیر با اینستاگرام های شان جنجال های زیادی به پا کردند.

این بار هم واکنش های این دو به پست اینستاگرامی مهدی ژوله خبرساز شد. ژوله که حالا طنز نویس و بازیگری سرشناس است، دو دهه قبل از بهترین ورزشی نویسان ایران بوده و فوتبال و مختصاتش را خیلی خوب می شناسد.

شوخی او با لباس تیم ملی و گوش طارمی به ماجرایی مکافات در فضای مجازی بدل شد چون هر دوی این ستاره های جوان ملی از این شوخی خوش شان نیامده بود.

بعد از آن اما هجمه ای ایجاد شد سر اینکه چرا باید ملی پوشان در فاصله ۵ روز مانده به جام جهانی این قدر در فضای مجازی باشند. فارغ از اینکه این دو حق دلخوری از ژوله را داشتند یا نه، تنها نکته ای که باید در نظر باشد، چرایی استفاده این بچه ها از فضای مجازی است.

پیج های ستاره ها از پیکه گرفته تا نیمار و راموس شاید برای آنهایی که می گویند مگر باقی ستاره های دنیا در شبکه های اجتماعی سرک می کشند، نمونه های خوبی باشد که ببینند بازیکن را در اردو به قرنطینه نمی برند. همین حالا یکی از بزرگترین چالش های کارلوس کی روش در تیمش که با تمام توان درحال مقابله با آن است، ترس از اردوزدگی بچه هاست. فشردگی تقویم مسابقات باشگاهی و اهمیت جام جهانی سبب شده خیلی از این بچه ها یک ماه کامل دور از خانواده و در اردو باشند.

از روز ورود تیم به مسکو هم این فشار امنیتی ترس از حملات تروریستی بچه ها را در شرایطی مثل زندان قرار داده است. یکی از راهکارهای کی روش برای برگرداندن آرامش روانی به بازیکنانش، باز گذاشتن دست شان در استفاده از شبکه های مجازی است تا اقلا بیشتر حس بودن در زندان را نکنند. البته سرمربی قبل تر هم نشان داده با بودن بچه هایش در این فضاها مشکلی ندارد و دو ماه قبل در پاسخ به سئوالی در همین باره به خبرآنلاین گفته بود: «این اقتضای سن شان است. اگر قرار به کنترل شان باشد، یکی باید اول خود من را بگیرد.»

حالا منتقدان این دو ملی پوش می توانند بگویند که آنها حق پرخاشگری و پاسخ تند به ژوله را نداشتند اما حقیقت این است که آنها برای بودن در شبکه های اجتماعی کار خلاف قانونی انجام نداده اند و این چیزی بوده که اجازه اش را از سرمربی گرفته بودند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-10 16:52

افزودن دیدگاه جدید