کد مطلب: 

214026

احراز هویت موزیلا فایرفاکس دو مرحله‌ای شد

موزیلا اعلام کرده که برنامه احراز هویت دو مرحله‌ای برای همه حساب‌های فایرفاکسی که بدون پشتیبانی از کدهای مبتنی بر SMS هستند، طراحی شده است.
احراز هویت موزیلا فایرفاکس دو مرحله‌ای شد

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، این ویژگی برای سه برنامه احراز هویت تلفن همراه طراحی شده است: Google Authenticator، Duo Mobile وAuthy-Factor Authentication  که البته مشخص نیست این ویژگی برای کار با برنامه‌های دیگر گسترش خواهد یافت.

این ویژگی جدید به احتمال زیاد از کدهای مبتنی بر SMS پشتیبانی نمی‌کند، زیرا مجرمان قادر به بهره‌برداری از نقاط ضعف شناخته شده در شبکه تلفن همراه SS7 برای ردیابی پیام های متنی هستند.

بر اساس اطلاعات سایت پلیس فتا، فایرفاکس در یک پست وبلاگ اخیر گفته است:"احراز هویت دو مرحله‌ای امنیت بیشتری را به وجود می‌آورد، مخصوصا اگر رمز عبور شما به سرقت برده شود، زیرا ورود به حساب کاربری را سخت‌تر می‌کند.

کاربران برای فعال کردن ویژگی‌های جدید نیاز خواهند داشت که ابتدا یکی از برنامه‌های احراز هویت را دانلود کنند و سپس در مسیر مرورگر فایرفاکس آن‌ها را دنبال کرده تا این ویژگی فعال شود و پس از آن کاربر هنگام تلاش برای وارد شدن به حساب کاربری فایرفاکس خود  نیاز دارد که یک رمزی را در برنامه احراز هویت موبایلی خود ایجاد کرده و پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-07 11:12

افزودن دیدگاه جدید