کد مطلب: 

214022

اسنپدراگون 850 بر روی کامپیوترهای شخصی وارد بازار می‌شوند

مدل جدید پردازنده‌های کوالکام به نام اسنپدراگون 850 امسال روی کامپیوترهای شخصی ویندوزی وارد بازار می‌شود.
اسنپدراگون 850 بر روی کامپیوترهای شخصی وارد بازار می‌شوند

به گزارش سیتنا، کوالکام مدل جدیدی از پردازنده‌های خود را به نام اسنپدراگون 850 معرفی کرده است که قرار است به طور کامل روی رایانه‌های شخصی ویندوزی قرار گیرند. اولین سی پی یوی تعبیه شده رایانه‌های ویندوزی اسنپدراگون 835 بودند که 850 قرار است از لحاظ کار و قدرت از آن برتر باشد. این انپدراگون‌ها قرار است فقط روی رایانه‌های ویندوزی تعبیه شوند و به هیچ وجه راهی به تلفن‌های هوشمند پیدا نخواهند کرد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در مورد این پردازنده، اسنپدراگون 850 نسخه به روزرسانی شده اسنپدراگون 845 است که نسخه 845 برای گوشی‌های هوشمند معرفی شده بودند. پیشرفتی که در این نسخه تازه ارائه شده روی رایانه‌ها نسبت نسخه قبلی یعنی 835 مشاهده می‌شود این است که پردازنده‌ جدید اسنپدراگون 30 درصد از لحاظ عملکرد، 20 درصد از لحاظ سرعت پردازش بهتر شده است و 20 درصد بیشتر باتری را ذخیره می‌کند.

اگرچه ابتدای همین سال بود که اسنپدراگون 835 روی رایانه‌های ویندوزی به بازار آمد اما کوالکام خبر داده که اسنپدراگون 850 در فصل تعطیلات زمستانی امسال روانه بازار خواهد شد. این دفعه کوالکام برای خود شرکای بیشتری پیدا کرده است و اولین شرکتی که این پردازنده را روی پلتفرم خود معرفی خواهد کرد شرکت سامسونگ خواهد بود. پس از معرفی رسمی این پردازنده می‌توان این پردازنده را روی لپتاپ‌های ایسوس، اچ پی و لنوو دید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-07 09:42

افزودن دیدگاه جدید