کد مطلب: 

213899

گوشی پیکسل ۳ به قدرتمندترین پردازنده اسنپ دراگون مجهز می‌شود

گوگل کار طراحی گوشی پیکسل ۳ را آغاز کرده و خبرهای جدید حاکی از این است که در این تلفن همراه از پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون ۷۱۰ استفاده خواهد شد.
گوشی پیکسل ۳ به قدرتمندترین پردازنده اسنپ دراگون مجهز می‌شود

به گزارش سیتنا به نقل از دیجیتال ترندز، منابع مطلع می گویند قرار است دو نسخه از گوشی پیکسل ۳ عرضه شود که به ترتیب پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال نام خواهند گرفت.

تراشه اسنپ دراگون ۷۱۰ که قرار است بر روی این دو گوشی نصب شود در نیمه اول سال ۲۰۱۹ توسط شرکت کوالکوم عرضه می شود و لذا نسل جدید گوشی پیکسل هم زودتر از تابستان سال آینده در دسترس قرار نمی گیرد.

همچنین گفته می شود گوشی پیکسل ایکس ال ۳ مجهز به فناوری دوربین دوگانه در جلو برای تهیه عکس های سلفی باکیفیت خواهد بود. این گوشی دارای یک نمایشگر بزرگ و فراگیر نیز خواهد بود.

تصاویری که از قاب جلویی این دو گوشی در دسترس قرار گرفته نشان می دهد قاب گوشی پیکسل ۳ قابی ساده تر است که دوربین سلفی آن هم به طور معمولی طراحی شده است.

در هر دو گوشی از سیستم عامل اندروید پی استفاده شده و برای تغییر برنامه ها لمس دکمه هوم کافی است. همچنین برای قرار دادن گوشی در حالت ویبره باید دو دکمه پاور و بالا بردن صدا به طور همزمان فشرده شوند. برخی میانبرهای دیگر نیز برای تسهیل استفاده از گوشی پیکسل ۳ در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-03 09:55

افزودن دیدگاه جدید