کد مطلب: 

213888

اولین تصاویر از آیفون‌های سال ۲۰۱۸

تصاویری در سایت‌های حوزه فناوری از گوشی‌های آیفون منتشر شده است که احتمالا به محصولات جدید اپل در سال ۲۰۱۸ مربوط هستند.
اولین تصاویر از آیفون‌های سال ۲۰۱۸

به گزارش سیتنا، هر روز شایعات زیادی از دنیای فناوری به خصوص تلفن‌های همراه هوشمند در فضای مجازی به گوش می‌رسد و برخی از آن‌ها در زمان معرفی بعضی از محصولات به واقیعت تبدیل می‌شوند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت اپل امسال در حال کار کردن روی سه پروژه است که قرار است همه آن‌ها را در سپتامبر امسال برای مشتریان خود رو کند. اولین تلفنی که در حال پردازش در کارخانه‌های اپل است، یک گوشی با صفحه نمایش 6.1 اینچی می‌باشد که همان ظاهر آیفون X را دارد اما قیمت آن چند صد دلار ارزان‌تر خواهد بود. گفته می‌شود دیگر تلفن همراهی که شرکت اپل روی آن کار می‌کند، درای صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED است که بر اساس شایعه‌های منتشر شده از آن به نام آیفون X Plus یاد می‌شود.

طبق شایعه‌های منتشر شده، ممکن است گوشی‌های سال 2018 شرکت اپل با قاب‌های شیشه‌ای و با قابلیت شارژ بدون سیم وارد بازار شوند. همچنین احتمال دارد این گوشی‌ها با پردازنده‌های A12 که به تازگی توسط اپل طراحی و تولید شده‌اند عرضه شوند. این گزارش ادعا کرده است که آیفون کوچکتر مانند آیفون 8 دارای یک دوربین اصلی است، در حالیکه دوربین آیفون X Plus شبیه دوربین آیفون X خواهد بود.

گفتنی است، اپل هنوز به این شایعه‌ها جوابی نداده است و باید صبر کرد تا واقعیت یا شایعه بودن آن‌ها زمانی مشخص شود که این گوشی‌ها به طور رسمی معرفی می‌شوند.

تصویر منتسب به آیفون 6.1 اینچی که گفته می‌شود از آیفون X ارزانتر است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-02 14:42

افزودن دیدگاه جدید