کد مطلب: 

213768

انتشار نسخه ۶۷ گوگل کروم با قابلیت‌های تازه

شرکت گوگل نسخه ۶۷ مرورگر محبوب وب خود یعنی گوگل کروم را منتشر کرد.
انتشار نسخه ۶۷ گوگل کروم با قابلیت‌های تازه

به گزارش سیتنا، شرکت گوگل نسخه جدیدی از کروم، مرورگر وب خود برای سیستم‌های عامل ویندوز، مک و لینوکس را منتشر کرد. در نسخه 67 قرار است 34 ویژگی امنیتی اضافه شود و مهمترین آن روی ذخیره نشدن پسوردها در این مرورگر است.

همانطور که در آوریل اعلام شده بود، کروم 67 اولین نسخه کروم خواهد بود که از خصوصیات بیومتریک مانند اثر انگشت یا تشخیص چهره برای ورود به مرورگر استفاده می‌کند. دیگر ویژگی نسخه 67 گوگل کروم این است که قادر است از سنسورهای API، مشخصه توسعه یافته توسط اینتل برای گسترش کارایی سنسورهای مورد استفاده در واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، بیشتر استفاده کند و آن‌ها را به مرورگر اضافه کند. انواع حسگرها می‌توانند در این مرورگر مورد استفاده قرار بگیرند و افرادی که برای تولید محتوای سه بعدی در اینترنت تلاش می‌کنند، از این پس به راحتی با این مرورگر کار خواهند کرد.

ویژگی دیگری که شرکت گوگل معرفی کرد حذف نشانه‌گذاری سایت‌های ناامن است. این ویژگی که سال گذشته توسط خود گوگل توسعه داده شده بود و مشخصه اصلی کروم در تمایز با سایر مروگرها بود، حالا روی نسخه 67 وجود ندارد و منسوخ اعلام شد.

شرکت گوگل همچنین اعلام کرد نسخه 67 کروم 34 باگ امنیتی این مرورگر را رفع کرده است. از بین این باگ‌ها، 9 مشکل با اهمیت بالای امنیتی، 12 باگ در حد متوسط و 3 مشکل دارای اهمیت کمتری بودند که همه این مشکلات رفع شده‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-31 12:38

افزودن دیدگاه جدید