کد مطلب: 

213600

ذوالنوری: اصل فیلترینگ تصمیم کل نظام است/ تلگرام و توئیتر به هیچ عنوان رفع فیلتر نخواهد شد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه در نشست مشترک کمیسیون‌های اقتصادی، صنایع و امنیت ملی بر تقویت‌ پیام‌رسان‌های محور داخلی تاکید شد، گفت: اصل فیلترینگ تصمیم کل نظام است لذا تلگرام و توییتر به هیچ عنوان رفع فیلتر نمی‌شود.
ذوالنوری: اصل فیلترینگ تصمیم کل نظام است/ تلگرام و توئیتر به هیچ عنوان رفع فیلتر نخواهد شد

به گزارش سیتنا، مجتبی ذوالنوری در گفت‌وگو با خانه‌ملت در تشریح نشست مشترک کمیسیون‌های امنیت ملی و سیاست خارجی، اقتصادی و صنایع و معادن مجلس با وزیر ارتباطات و فناوری و مسئولان شورای عالی فضای مجازی، گفت: در رابطه با فیلترینگ تصمیم‌ها اتخاذ شده لذا بحث جدیدی در این نشست مطرح نشد، در حقیقت در نشست مذکور پیرامون تقویت پیام‌رسان‌های داخلی و مشکلات آنها مباحثی مطرح شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برخی از مدیران پیام‌رسان‌های داخلی نیز با حضور در جلسه مشترک کمیسیون‌های مجلس به ایراد مشکلات خود پرداختند، جانشین آقای فیروز آبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی نیز در این نشست حضور یافتند.

وی افزود: موانع و ایرادات پیام رسان‌های داخلی نیز مطرح شد، لذا قرار شد دستگاه‌های ذی ربط اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار دهند، کمیسیون‌های امنیت ملی و سیاست خارجی، اقتصادی و صنایع و معادن مجلس نیز با دستگاه‌های ذی‌ربط مکاتبه و بر ایفای نقششان تاکید خواهند کرد.

ذوالنوری با بیان اینکه جلسات مذکور در ماه‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت، یادآور شد: تلگرام و توئیتر به هیچ عنوان رفع فیلتر نخواهد شد، زیرا اصل فیلترینگ تصمیم کل نظام است. افرادی هم که از رفع فیلتر این شبکه‌های مجازی صحبت می‌کنند؛ در شدت و ضعف فیلترینگ انتقاد دارند یا نسبت به شیوه فیلترینگ اعتراض کردند لذا در اصل موضوع نظر منفی وجود ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نغمه‌هایی که مبنی بر رفع فیلتر تلگرام به گوش می‌رسد هم تنها شیطنتی است که مردم را سُست و دچار تردید کنند، حال آنکه هیچ تردیدی نسبت به تصمیم اتخاذ شده وجود ندارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-28 22:49

افزودن دیدگاه جدید