کد مطلب: 

212680

اضافه شدن جست‌وجوی موسیقی و استیکر موزیک به اینستاگرام

به نظر می‌رسد که شبکه اجتماعی اینستاگرام قصد معرفی قابلیت جدید افزودن استیکرهای موزیک و جست‌وجوی موسیقی را به پلت‌فرم استوری‌های خود دارد.
اضافه شدن جست‌وجوی موسیقی و استیکر موزیک به اینستاگرام

به گزارش سیتنا به نقل از وب سایت Digital Trends، شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می‌کنند. یکی از این قابلیت‌های جذاب، افزودن تصاویر و ویدیو به‌عنوان استوری بود که تنها به مدت ۲۴ ساعت قابل مشاهده از سوی مخاطبان است.

قابلیت افزودن استوری‌های اینستاگرام در ماه اوت سال گذشته ۲۰۱۶ میلادی به این شبکه اجتماعی اضافه شد و از همان ابتدا میلیون‌ها طرفدار را به خود جذب کرد. از آن زمان تاکنون که حدود بیش از یک سال می‌گذرد، می‌توان گفت این قابلیت مهم‌ترین و پرطرفدارترین قابلیتی است که تاکنون به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است و هر از گاهی قابلیت جدیدی به بخش استوری‌های اینستاگرام افزوده می‌شود.

حالا به نظر می‌رسد اینستاگرام در راستای توسعه قابلیت‌های استوری خود، می‌خواهد ویژگی جدیدی را به آن اضافه کند و آن هم افزودن استیکرهای مبنی بر موسیقی برروی ویدیوهای منتشر شده است.

به تازگی تعدادی از کاربران متخصص و فعال در حوزه تکنولوژی، به کدهای طراحی و برنامه نویسی‌های جدیدی در این شبکه اجتماعی برخورده‌اند که نشان می‌دهد استیکرهای موزیک به استوری اضافه خواهد شد.

این کدهای طراحی جدید حاکی است که اینستاگرام در آینده‌ای نزدیک میزبان قابلیت جدیدی به نام «جست‌وجوی موسیقی» خواهد بود که به کاربران این امکان را می‌دهد تا موسیقی‌های موردنظر خود را بر اساس سبک موسیقی جست‌وجو کرده و به استوری‌های خود بیفزایند.

هنوز اطلاعات رسمی و جزئیات دقیقی از این قابلیت جدید منتشر و اعلام نشده است اما باید منتظر باشیم تا ببینیم آیا این ویژگی به اینستاگرام قدم می‌گذارد یا خیر.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران فضای مجازی به شمار می‌رود که در این میان، نسل جوان و نوجوان از آن استقبال بیشتری نسبت به سایر رده‌های سنی کرده‌اند.

این شبکه اجتماعی در ماه سپتامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-09 11:33

افزودن دیدگاه جدید