کد مطلب: 

212475

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی به سبک آمازون

اسبربانک بزرگترین بانک دولتی روسیه از راه‌اندازی آمازون روسی در این کشور خبر داد.
راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی به سبک آمازون

به گزارش ودوموستی، گرمان گراف، مدیرعامل اسبربانک گفت: ما با خرید سهام مجموعه یاندکس مارکت در تلاشیم تا با راه‌اندازی شبکه بزرگ فروش کالا، زمینه افزایش صادرات کالاهای روسی و بازکردن بازار روسیه را برای شرکت‌های خارجی مهیا کنیم.

به گفته وی این بازار بزرگ تجارت آنلاین نسخه‌ای روسی همانند آمازون است که دارای پلت‌فرم برای فروشندگان است و تمامی عملیات‌های مالی، خدمات حمل و نقل و پردازش سفارش کالا با بالاترین کیفیت توسط ما صورت می‌پذیرد که علاوه بر بازار داخلی، تجارت آنلاین بین‌الملی را نیز انجام می‌دهد.

این مقام روس تاکید کرد: شبکه آنلاین فروش کالای روسی فرصت‌های جدیدی را برای بازار تجارت الکترونیکی، کسب و کارهای کوچک و متوسط فراهم خواهد کرد.

در ماه اوت سال ۲۰۱۷ میلادی اسبربانک روسیه توانست با پرداخت ۳۰ میلیارد روبل، ۴۵ درصد سهام بزرگترین سایت اینترنتی فروش کالا را در این کشور با نام یاندکس مارکت خریداری کند.

براساس آمار موجود، گردش تجارت اینترنتی در روسیه بیش از یک میلیارد روبل در سال است که با توجه به دسترسی بالای ۸۰ درصدی مردم این کشور به تلفن‌های هوشمند و اینترنت پرسرعت پیش‌بینی می‌شود تا پنج سال آینده به بیش از ۲.۳ تریلیون روبل افزایش یابد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-04 10:52

افزودن دیدگاه جدید