کد مطلب: 

211876

گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ کی عرضه می‌شود؟

احتمالا گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ، گلکسی ایکس، در اوایل سال آینده میلادی معرفی خواهد شد.
گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ کی عرضه می‌شود؟

به گزارش سیتنا به نقل از وب سایت phonearena، حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعظاف‌پذیر خبر داده‌اند.

از آنجایی که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند که برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان باید چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها، طراحی گوشی تاشوی گلکسی ایکس سامسونگ در ماه ژوئن سال جاری ۲۰۱۸ میلادی به پایان می‌رسد و احتمالا در اوایل سال آینده ۲۰۱۹ میلادی نیز رونمایی و معرفی خواهد شد. قرار است این گوشی به یک صفحه نمایش ۳.۵ اینچی مجهز شود.

به جرات می‌توان گفت هم اکنون  بزرگترین رقیب قدرتمند سامسونگ برای عرضه گوشی‌های تاشو، شرکت چینی هواوی است که به تازگی اعلام کرده می‌خواهد نخستین گوشی تاشوی هوشمند را همین امسال معرفی و عرضه کند.

به نظر می‌رسد که هواوی به شدت قصد رقابت با این غول‌های تکنولوژی را دارد و می‌خواهد لقب معرفی نخستین گوشی هوشمند تاشو را به خود اختصاص دهد. بنابراین تصمیم گرفته که از سایر رقبای قدرتمند خود یعنی سامسونگ و اپل سبقت بگیرد.

هواوی برای طراحی و ساخت صفحه هوشمند منعطف مورد نیاز این گوشی جدید، سراغ شرکت کره‌ای ال جی که در تامین صفحه نمایش در جهان شهرت و آوازه خوبی دارد، رفته و برای تولید انبوه محصول ذکرشده در ماه نوامبر سال جاری میلادی برنامه‌ریزی کرده است.

البته شرکت ZTE نیز که یکی از بزرگترین رقیبان چینی هواوی است، سال گذشته از یک گوشی هوشمند تاشوی جدید به نام آکسون ام (Axon M) رونمایی کرد و گفت که قرار است در سال ۲۰۱۸ به بازارهای جهانی عرضه شود. حالا باید منتظر بود که کدامیک از این غول‌های تکنولوژی زودتر از بقیه نخستین گوشی هوشمند تاشو را به بازارهای جهانی عرضه می‌کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-21 12:15

افزودن دیدگاه جدید