کد مطلب: 

211811

پنج «مسدود کننده تبلیغات» برتر کروم استور تقلبی هستند

طبق گزارشی جدید ۵ «مسدودکننده تبلیغات» برتر در کروم استور تقلبی هستند و اطلاعات وب سایت کاربران را سرقت می کنند. گوگل این ۵ افزودنی را حذف کرده است.
پنج «مسدود کننده تبلیغات» برتر کروم استور تقلبی هستند

به گزارش سیتنا به نقل از انگجت، شرکت AdGuard در گزارشی اعلام کرده ۵  «مسدودکننده تبلیغات» برتر در Chrome Store تقلبی هستند و با یک کد اضافی اطلاعات وب سایت مورد بازدید کاربر را سرقت می کنند.

در همین راستا گوگل این ۵ مسدود کننده تبلیغات را حذف کرده است. این افزودنی ها اطلاعات را جمع آوری کرده و با ارسال آنها به سرورهای دور از دسترس در عملکرد مرورگر Chrome اختلال ایجاد می کنند.

AdGuard در گزارش خود می نویسد: به طور کلی این نوع افزودنی ها بات نت هایی متشکل از مرورگرهای مبتلا به مسدودکننده های تقلبی هستند.  چنین مرورگری تمام دستورات سرور مرکزی خود را اجرا می کند.  

از ۲۰۱۷ میلادی تعدادی از «مسدود کننده تبلیغات» تقلبی کاربران را فریب داده اند. به عنوان مثال سال گذشته۳۷ هزار نفر افزودنی تقلبی AdBlock Plus را روی دستگاه های خود نصب کردند.  

به گزارش این تحقیق تاکنون بیش از ۲۰ میلیون کاربر اینترنت گرفتار فریب  «مسدود کننده های تبلیغات» تقلبی در کروم استور شده و آنها را نصب کرده اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-20 13:35

افزودن دیدگاه جدید