کد مطلب: 

211585

چگونه نوتیفیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی را غیرفعال کنیم؟

برای غیرفعال کردن اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی مختلف راهکارهای بسیار ساده‌ای وجود دارد که نحوه انجام برخی از آنها برای استفاده شما ارائه شده است.
چگونه نوتیفیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی را غیرفعال کنیم؟

به گزارش سیتنا، یکی از جاذبه‌های فضای مجازی انواع پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی است که هر یک مخاطبان خاص خود را دارند. برخی از کاربران تمایل دارند از همه برنامه‌های اینترنت در تلفن همراه خود استفاده کنند که این امر گاهی به دلیل حجم زیاد نوتیفیکیشن‌ها سبب کلافگی آنها می‌شود. مطالبی که در ادامه ارائه شده است روش‌های  ساده غیرفعال کردن اعلان‌ها در شبکه‌های اجتماعی مختلف است.

غیر فعال کردن اعلان‌ها در شبکه اجتماعی توئیتر 

توئیتر در قیاس با سایر شبکه‌های اجتماعی، گزینه‌های زیادی از غیرفعال کردن اعلان‌ها را پیش رویتان قرار می‌دهد. برای این کار، پس از آن که وارد حساب توئیترتان شدید ابتدا به برگه اعلان‌ها بروید و روی علامت چرخ دنده‌ای که در پایین صفحه فرار دارد کلیک کنید. صفحه‌ای از گزینه‌های متعدد پیش رویتان باز می‌شود، در ادامه با کلیک بر روی فیلترهای پیشرفته می‌توانید اعلان‌هایی را از افرادی که دنبال نکرده اید، از شما پیروی نمی‌کنند، با یک حساب جدید، که دارای یک عکس نمایه پیش‌فرض و غیره هستند، را خاموش کنید.

اینستاگرام

اما در مورد اینستاگرام برای آنکه اعلان‌ها را بتوانید غیرفعال کنید یک روش ساده وجود دارد. پس از کلیک روی آیکون اینستاگرام، به قسمت پروفایل رفته روی سه نقطه عمودی سمت راست ضربه بزنید. با لمس گزینه نوتیفیکیشن صفحه‌ای باز می‌شود که به شما امکان لغو و غبیر فعال کردن افراد منتخبتان را می‌دهد. 

پیام رسان سروش

این پیام رسان بومی همچون سایر پیام رسان‌ها قابلیت غیرفعال کردن اعلان ها را دارد. برای انجام این کار به قسمت setting رفته، گزینه نوتیفیکیشن را انتخاب کنید، صفحه‌ای با امکان انتخاب چند گزینه برایتان باز می‌شود، گزینه نوتیفیکیشن را غیر فعال کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-17 10:13

افزودن دیدگاه جدید