کد مطلب: 

211221

همکاری استرالیا با اریکسون برای توسعه اینترنت ۵G

شرکت شبکه ملی پهنای باند استرالیا (NBN) قصد دارد به منظور ایجاد و توسعه زیرساخت های لازم برای فناوری نسل پنجم اینترنت ۵G در شهر ملبورن با شرکت اریکسون همکاری کند.
همکاری استرالیا با اریکسون برای توسعه اینترنت ۵G

به گزارش سیتنا به نقل از وب سایت زد دی نت، از آنجا که اخبار نسل جدید اینترنت ۵G در گوشه و کنار جهان منتشر شده و کاربران بسیاری نیز در انتظار اجرای آن هستند، کشورهای زیادی با همکاری اپراتورهای اینترنت و غول‌های تکنولوژی در جهان درصدد برقراری این نسل جدید از اینترنت هستند.

تاکنون کشورهای متعددی همچون کره جنوبی، ژاپن، چین، ایالات متحده آمریکا، استرالیا و بسیاری از کشورهای اروپایی برای توسعه زیرساخت‌های لازم برای اجرای آزمایشی و برقراری نسل پنجم اینترنت پرسرعت ۵G اقدامات زیادی را انجام داده‌اند.

حالا شرکت شبکه ملی پهنای باند استرالیا (NBN) به تازگی اعلام کرده است که این هفته می‌خواهد با همکاری شرکت اریکسون، در شهر ملبورن به طور آزمایشی اینترنت ۵G را راه‌اندازی کند.

ری اووِن - مدیر ارشد فناوری شرکت NBN - در این باره می‌گوید برقراری آزمایشی این نسل جدید از اینترنت به ما این امکان را می‌دهد تا پهنای باند شبکه خود را بسنجیم و درصورت لزوم، زیرساخت‌های لازم برای توسعه آن را فراهم بیاوریم.

وی در ادامه افزود: سرعت فوق‌العاده بالا و مزایای اینترنت ۵G بر هیچ کسی پوشیده نیست ولی ممکن است نیازمند ظرفیت بالا و ثبات در شبکه بی‌سیم اینترنت در کشورهای مختلف باشد که وظیفه این برقراری آزمایشی نیز شناسایی همین نقاط ضعف و قوت است.

شرکت  NBN استرالیا دارای بالغ بر ۲۵۰۰ پروژه بزرگ مخابراتی، اینترنتی و بی سیم در سطح این کشور پهناور است و فعالیت‌های مخابراتی گسترده‌ای را در شهرهای مختلف استرالیا انجام داده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-10 11:26

افزودن دیدگاه جدید