کد مطلب: 

211187

فیس بوک سرانجام تسلیم شکایات یک زن در مورد فروش تریاک شد

فیس بوک سرانجام در برابر اعتراض ها و شکایات یک زن در زمینه فروش تریاک از طریق اینستاگرام واکنش نشان داد و تبلیغات و مطالب ارسالی در این زمینه را پاک کرد.
فیس بوک سرانجام تسلیم شکایات یک زن در مورد فروش تریاک شد

به گزارش سیتنا به نقل از وایرد، الین کری از سه سال قبل به طور مرتب در مورد سوءاستفاده از اینستاگرام برای فروش مواد مخدر به مدیران فیس بوک که مالک اینستاگرام هم هستند، هشدار می داد. اما آنها چندان به این اعتراض ها توجه نمی‌کردند.

وی سرانجام به حساب کاربری دو تن از مدیران فیس بوک در توئیتر مراجعه کرد و این موضوع را در آنجا مطرح کرد. سرانجام شکایات این زن مورد توجه قرار گرفت و اینستاگرام برخی حساب های کاربری خود که برای فروش تریاک به کار می رفتند را پاک کرد.

همچنین اینستاگرام استفاده از هشتگ های مرتبط با کلمه تریاک را ناممکن کرده و نتایج چنین جستجوهایی را با محدودیت هایی خاص نمایش می دهد. به نظر می رسد جدی گرفتن اعتراض ها در این زمینه توسط فیس بوک با فشارها و اعتراضات جدید علیه این شبکه اجتماعی به علت نقض حریم شخصی کاربران مرتبط باشد.

در صورتی که کاربران کلمات مرتبط با تریاک را در اینستاگرام جستجو کنند با این پیام مواجه می شوند که پست های مرتبط با این موضوع مخفی هستند، زیرا تعدادی از کاربران چنین گزارش کرده اند که برخی از انواع  این محتوا با خط مشی های اینستاگرام سازگاری ندارد.

در ماه های اخیر نگرانی در مورد نقش برخی شبکه های اجتماعی برای خرید و فروش تریاک ودیگر انواع مواد مخدر افزایش یافته است. چهارشنبه هفته گذشته هم اسکات گاتلیب کمیسیونر اداره غذا و داروی آمریکا از برخی شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام به علت بی توجهی و عدم نظارت بر فعالیت های غیرقانونی این چنینی انتقاد کرده بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-09 15:20

افزودن دیدگاه جدید