کد مطلب: 

211135

گام بلند شیائومی برای فروش ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند

شیائومی در فکر فروش بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۸ میلادی است.
گام بلند شیائومی برای فروش ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند

به گزارش سیتنا به نقل از وب سایت the verge، بر اساس گزارش‌های منتشر شده از منابع آگاه تایوانی، شیائومی، شرکت چینی تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، قصد دارد در سال جاری ۲۰۱۸ میلادی به فروش ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند دست یابد.

موسسه IDC در گزارشی که در اوایل سال جاری منتشر کرد، از کاهش پنج درصدی تولید گوشی‌های هوشمند شیائومی خبر داد. حالا یک منبع آگاه تایوانی اطلاعات و جزئیات جدیدی را فاش کرده است که گزارش IDC را نقض می‌کند. بر اساس این اطلاعات، شیائومی تصمیم گرفته است تولید و فروش گوشی‌های هوشمند خود را در سال ۲۰۱۸ به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد.

شرکت‌های اوپو، ویوو، شیائومی و هواوی که از بزرگترین تولیدکنندگان چینی گوشی‌های هوشمند هستند، همگی اعلام کرده‌اند که می‌خواهند فروش محصولات خود را در بازارهای جهانی افزایش دهند تا بدین ترتیب بتوانند به برنامه‌های بلندپروازانه خود برای قبضه بازار برسند. طبق این آمار، شیائومی قصد دارد بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را تا ماه دسامبر به فروش برساند.

این در حالیست که شیائومی در سال گذشته، موفق به فروش ۹۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند شد. به همین خاطر، تحلیلگران بسیاری بر این باورند عبور از مرز فروش ۱۰۰ میلیون دستگاه موبایل برای شیائومی چندان دور از انتظار نخواهد بود.

هواوی، بزرگترین رقیب هم وطن شیائومی، توانست در سال گذشته بیش از ۱۵۰ میلیون گوشی هوشمند را به فروش برساند که از این رقم، ۹۰ میلیون دستگاه آن تنها در کشور میزبان، چین، فروخته شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-08 11:55

افزودن دیدگاه جدید