کد مطلب: 

210407

ربات‌های همه کاره فروشگاه‌های زنجیره‌ای را تسخیر می‌کنند

استفاده از ربات‌های هوشمند در اماکن عمومی روز به روز در حال افزایش است و حالا فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز به استفاده از این ابزار علاقه نشان می‌دهند.
ربات‌های همه کاره فروشگاه‌های زنجیره‌ای را تسخیر می‌کنند

به گزارش سیتنا به نقل از دیجیتال ترندز، فروشگاه های زنجیره ای وال مارت از به کارگیری صدها ربات برای خودکارسازی برخی فرایندهای خود وحذف انسان از آنها خبر داده است.

وال مارت که بزرگترین فروشگاه زنجیره ای دنیا محسوب می شود، قصد دارد اجرای برخی فرایندهای تکراری روزمره را به ربات ها بسپارد که از جمله آنها می توان به بسته بندی، اسکن کردن و بررسی موجودی کالاها در قفسه ها، بررسی روند قیمت گذاری و  اشتباهات در این زمینه و یافتن برچسب های غلط اشاره کرد.

این فروشگاه در بیانیه خود تصریح کرده که استفاده از فناوری جدید فرصت بیشتری را در اختیار کارمندان وال مارت می گذارد تا برروی کارهای مهم تری متمرکز شوند و کارهای مهم‌تری مانند ارائه خدمات به مشتریان و فروش انواع کالا را انجام دهند.

فعلا قرار است این ربات ها در 5 فروشگاه وال مارت در 4 ایالت مختلف به کار گرفته شوند و در روزهای بعد در مورد گسترش این کار تصمیم گیری شود. وال مارت مدعی است بهره وری ربات ها در مقایسه با انسان ها 50 درصد بیشتر و سرعت آنها سه برابر بیشتر از انسان است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-27 09:18

افزودن دیدگاه جدید