کد مطلب: 

209562

روبات‌ها کابوس جدید امنیت در فضای مجازی

پژوهشگران به تازگی اعلام کرده‌اند بدافزارهایی که توسط روبات‌ها منتشر می‌شوند، از خطرآفرینی بسیار بالاتری برخوردار خواهند بود.
روبات‌ها کابوس جدید امنیت در فضای مجازی

به گزارش سیتنا به نقل از وب سایت زد دی نت، محققان و پژوهشگران در موسسه امنیتی IOActive در جدیدترین گزارش‌های خود اعلام کرده‌اند که روبات‌هایی که به انتشار بدافزار و حملات سایبری اقدام می‌کنند، بسیار خطرناک‌تر و هولناک‌تر از انسان‌ها و هکرهایی هستند که اقدامات مشابهی را انجام می‌دهند.

آنها بر این باورند که روبات‌ها همچنین قادرند با حمله و نفوذ به دستگاه‌های الکترونیکی و حساب‌های کاربری، ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده همچون بیت کوین، ریپل و مونرو استخراج و ماینینگ کنند، درصورتی که این اقدام توسط یک روبات بدون داشتن هوش، اخلاق و احساسات انسانی انجام شود، کابوس نسل آینده فضای مجازی و امنیت سایبری به شمار خواهد رفت.

این محققان همچنین خاطر نشان کرده‌اند که هکرها و مجرمان سایبری از طریق دسترسی به مودم وای فای توانسته‌اند به حساب‌های کاربری و دستگاه‌های الکترونیکی کاربران قربانی نفوذ یابند و ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده استخراج کنند و یا بدافزارهایی را برای اهداف شوم خود در فضای مجازی منتشر کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-10 13:31

افزودن دیدگاه جدید