کد مطلب: 

208914

عرضه رقیب جدید آیفون با هوش مصنوعی قوی

ایسوس گوشی تازه‌ای به نام زنفون ۵ تولید کرده که رقیبی جدی برای گوشی قدرتمند آیفون ایکس محسوب می‌شود و از هوش مصنوعی قابل توجهی برخوردار است.
عرضه رقیب جدید آیفون با هوش مصنوعی قوی

به گزارش سیتنا به نقل از ورج، این گوشی مجهز به نمایشگر بزرگ ۶.۲ اینچی است که حدود ۹۰ درصد از بدنه آن را پوشانده و هوش مصنوعی وظیفه تنظیم خودکار نور و میزان رنگ ها را بر عهده دارد.

حسگرهای تعبیه شده بر روی بدنه از حضور کاربر در برابر گوشی مطلع می شوند و به طور خودکار وقتی فرد محل را ترک کند، نمایشگر را خاموش می کنند.

گوشی یادشده تنها ۱۵۵ گرم وزن دارد و نسبت تصاویر در آن ۱۹ به ۹ است. دقت نمایشگر ال سی دی این گوشی ۲۲۴۶ در ۱۰۸۰ است و مجهز به قفل چهره برای باز کردن گوشی در صورت مشاهده صورت فرد است.

پردازنده Snapdragon ۸۴۵، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از جمله دیگر ویژگی های گوشی یادشده است. حداقل قیمت این گوشی ۴۹۹ یورو و باتری آن ۳۳۰۰ میلی آمپری است.

دوربین های دوگانه این گوشی ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی بوده  و از توانایی خوبی برای عکاسی باکیفیت در شب برخوردار هستند. هوش مصنوعی این گوشی در تنظیم نور و رنگ و پردازش تصویر بعد از عکاسی نیز به کمک شما خواهد آمد.

بلندگوی قدرتمند گوشی یادشده از توانایی بالایی برای پخش جزئیات صدا برخوردار بوده و وضوح بالایی دارد. پشتیبانی از فرمت های صوتی AptX HD و LDAC از جمله ویژگی های زن فون ۵ است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-01 09:17

افزودن دیدگاه جدید