کد مطلب: 

208823

عزم تی‌موبایل برای اینترنت ۵G جزم شد

اپراتور تی موبایل فعال در ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که با همکاری نوکیا و اریکسون به آغاز ساخت و راه‌اندازی شبکه نسل پنجم اینترنت پرسرعت ۵G اقدام خواهد کرد.
عزم تی‌موبایل برای اینترنت ۵G جزم شد

به گزارش سیتنا به نقل از رویترز، این روزها که اخبار متعددی از نسل پنجم و پرسرعت اینترنت به گوش می‌رسد، نشان‌دهنده رقابت تنگاتنگی است که میان غول‌های تکنولوژی و اپراتورهای بین‌المللی در جهان درگرفته است که کدامیک از آنها قادر خواهند بود برای نخستین بار تجهیزات و زیرساخت‌های لازم را فراهم کرده و کدامیک شهرهای جهان را به این فناوری نوین زودتر مجهز خواهند کرد.

اما یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای مهم و فعال در جهان به نام تی موبایل (T-Mobile) که در ایالات متحده آمریکا نیز حضور فعالانه‌ای دارد، روز سه‌شنبه اعلام کرده است که به شروع ساخت تجهیزات و زیرساخت‌های لازم برای برقراری نسل پنجم اینترنت پرسرعت ۵G در ایالات متحده اقدام خواهد کرد و در این زمینه با غول‌های تکنولوژی و اپراتورهای بزرگی همچون نوکیا و اریکسون نیز همکاری کرده است.

شرکت تی موبایل یک اپراتور بزرگ آلمانی و چندملیتی است که در کشورهای مختلفی از جهان از جمله آمریکا فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه برقراری اینترنت و کارهای مخابراتی انجام داده است. این شرکت همچنین با در اختیار داشتن شبکه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیون مشترک خطوط تلفن همراه، دهمین اپراتور بزرگ موبایل جهان محسوب می‌شود.

این اپراتور همچنین عنوان کرده است که قصد دارد در سال جاری ۲۰۱۸ میلادی شبکه اینترنت ۵G را در ۳۰ شهر جهان راه‌اندازی کند که از این میان، چهار شهر نیویورک، دالاس، لس آنجلس و لاس وگاس آمریکا از نخستین شهرهای جهان خواهند بود که به فناوری شبکه اینترنت  ۵G مجهز می‌شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-28 12:24

افزودن دیدگاه جدید