کد مطلب: 

208088

ابزار تازه ویرایشی به گوگل اپ اضافه شد

به تازگی ابزار متنوعی برای ویرایش به برنامه گوگل اپ افزوده شده که اعمال تغییرات سریع و به اشتراک گذاری تصاویر اسکرین شات ویرایش شده را تسهیل می‌کند.
ابزار تازه ویرایشی به گوگل اپ اضافه شد

به گزارش سیتنا به نقل از تک تایمز، این قابلیت جدید بخشی از نسخه بتا یا آزمایشی 7.21 گوگل اپ است که انتظار می رود به زودی برای استفاده عمومی در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

کاربران با استفاده از این خدمات تصاویر اسکرین شات را به سهولت ویرایش کرده و برای به اشتراک گذاری آنها از طریق گوشی های هوشمند اندرویدی مشکلی نخواهند داشت.

توسعه دهندگان و برنامه نویسانی که برنامه گوگل اپ جدید را آزمایش کرده اند می گویند برنامه یادشده از امکانات متنوع و ابزار ویرایش خوبی برخوردار است.

با توجه به اینکه خدمات یادشده تنها از طریق برنامه گوگل اپ در دسترس است، استفاده از آن تنها از طریق این برنامه و نه به عنوان یک قابلیت مجزای اندروید قابل استفاده است.

برای فعال کردن این خدمات باید به بخش تنظیمات در منوی گوگل اپ مراجعه کرده و سپس به بخش حساب های کاربری و در نهایت بخش حریم شخصی یا privacy بروید. سپس گزینه Edit and share screenshots را انتخاب کرده و به خدمات ویرایش دسترسی یابید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-19 10:55

افزودن دیدگاه جدید