کد مطلب: 

207462

فیس‌بوک به نقض قوانین سیاتل متهم شد

مقامات شهر سیاتل می‌گویند فیس‌بوک قوانین این شهر در زمینه شفاف سازی مسائل مالی پیکارهای تبلیغاتی را نقض کرده است.
فیس‌بوک به نقض قوانین سیاتل متهم شد

به گزارش سیتنا به نقل از اسین ایج، این مقامات از فیس بوک خواسته اند تا یا جزئیات مربوط به نحوه هزینه کردهای تبلیغات سیاسی و مبالغ دریافتی در این حوزه را افشا کند و یا در انتظار جریمه مالی باشد.

آنان از فیس بوک خواسته‌اند تا این کار را با هدف شفاف سازی هزینه های تبلیغات سیاسی انتخاباتی انجام دهد. در سال جاری میلادی انتشار اخباری در مورد هزینه کرد گسترده روس‌ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 روسیه و استفاده گسترده آنها از شبکه‌های اجتماعی برای انتشار تبلیغات سیاسی فریبنده و مخرب برای تخریب هیلاری کلینتون جنجال آفرین شده بود و حالا مقامات سیاسی آمریکا قصد دارند برای جلوگیری از تکرار چنین حادثه‌ای پول‌های رد و بدل شده در این حوزه را مشخص کنند.

ممکن است فیس بوک در صورت عدم همکاری در این حوزه به ازای هر آگهی تبلیغاتی منتشرشده از طریق پلاتفورم خود 5000 دلار جریمه شود. قرار است مقامات شهر سیاتل برای بررسی این موضوع جلساتی را با دادستان کل ایالت مذکور برگزار کنند.

فیس بوک در واکنش به این اخبار گرفته است حامی شفافیت در حوزه تبلیغات سیاسی است و همکاری کامل را برای رسیدگی به این پرونده به عمل می آورد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-07 11:02

افزودن دیدگاه جدید