کد مطلب: 

206802

بلندگوی هوشمند اپل از راه رسید

سرانجام شرکت اپل هم یک بلندگوی هوشمند به نام هوم پاد طراحی و روانه بازار کرد، پیش فروش هوم پاد از پس فردا آغاز می‌شود و علاقمندان از 9 فوریه می‌توانند آن را خریداری کنند.
بلندگوی هوشمند اپل از راه رسید

به گزارش سیتنا به نقل از اپل اینسایدر، هوم پاد شرکت اپل 350 دلار قیمت دارد و رقیبی جدی برای اکوی آمازون و بلندگوی هوم گوگل محسوب می شود.

اپل معمولا در بازار محصولات فناوری پیشتاز نبوده، اما به علت تولید محصولات جذاب توانسته رقبا را از میدان به در کند. به عنوان مثال در حالی که دهها شرکت در زمینه تولید گوشی های هوشمند رقابت می کردند اپل با عرضه آیفون با نمایشگر بزرگ و حذف صفحه کلید اکثر رقبا را به عقب راند.

این شرکت مدعی است هوم پاد کیفیت صوتی بسیار مطلوب تر در مقایسه با رقبا دارد و با دقت بسیار بالایی قادر به تشخیص و اجرای فرامین صوتی است. حسگرهای حساس هوم پاد قادر به تحلیل دقیق محیط اطراف هستند تا ارسال پاسخ را با کیفیت مناسب و با نشانه گیری دقیق به سمت هدف انجام دهند.

هوم پادها همچنین قادر به شناسایی یکدیگر و تبادل داده با یکدیگر هستند. شش میکروفون برای درک دقیق صحبت های کاربران و پردازنده مرکزی A8 از جمله دیگر امکانات این محصول است. این محصول با iOS 11.2.5 و نسخه های بالاتر سازگار است و از شبکه های وای – فای پشتیبانی می کند. هوم پاد به صورت لمسی نیز قابل استفاده است و از این طریق می توان از آن برای پخش موسیقی و کم و زیاد کردن صدا بهره گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-25 10:28

افزودن دیدگاه جدید