کد مطلب: 

206342

ساخت سه کابل اینترنتی زیردریایی توسط آلفابت

قرار است شرکتی، سه کابل اینترنتی زیردریایی جدید بسازد که قابلیت پشتیبانی از برقراری ۸۰ میلیون تماس کنفرانسی همزمان بین آمریکای شمالی و آسیا را دارد.
ساخت سه کابل اینترنتی زیردریایی توسط آلفابت

به گزارش سیتنا به نقل از میل آنلاین، آلفابت (شرکت مادر گوگل) قصد دارد سه کابل اینترنتی زیر دریایی بسازد و به حوزه خدمت رسانی خود ۵ منطقه دیگر را اضافه کند.

این شرکت طی ۳ سال گذشته ۳۰ میلیارد دلار در بخش اینترنت زیردریایی سرمایه گذاری کرده است. درهمین راستا گوگل اعلام کرده اینترنت کابلی برای حوزه های نیوزلند و مونترال در سه ماهه نخست ۲۰۱۸ فعال می شود. پس از آن اینترنت حوزه های لس آنجلس، فنلاند و هنگ کنگ نیز اجرایی می شود.

همچنین گوگل اعلام کرده در ۱۱ پروژه کابل(از جمله موارد درحال احداث) به طور مستقیم سرمایه گذاری کرده است. گوگل برای این پروژه مشغول همکاری با فیس بوک، شرکت Pacific Light Data Communication و TE SubCom است تا سیستمی بسازد که دو برابر قدرتمندتر از کابل هایFaster باشد. به گفته کارشناسان کابل های FASTER ۱۰ میلیون بار سریعتر از مودم عمل می کنند.

به گفته کارشناسان سیستم جدید با ظرفیت زیاد خود می تواند از برقراری ۸۰ میلیون تماس کنفرانسی همزمان بین آسیا و آمریکای شمالی پشتیبانی کند. این کابل ها می توانند اینترنتی سریع تر و ایمن تر فراهم کنند.

کابل های زیردریایی در حقیقت پایه اینترنت هستند و بیش از ۹۰ درصد ترافیک اطلاعات دنیا را انتقال می دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-17 13:58

افزودن دیدگاه جدید