کد مطلب: 

205816

هزینه‌ی ۵۷ میلیارد دلاری آمریکای لاتین برای گذر به عصر دیجیتال

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد کشورهای آمریکای لاتین تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۵۷ میلیارد دلار برای انتقال به دنیای جدید دیجیتال هزینه خواهند کرد.
هزینه‌ی ۵۷ میلیارد دلاری آمریکای لاتین برای گذر به عصر دیجیتال

به گزارش سیتنا به نقل از زد دی نت، بسیاری از سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی در این منطقه در حال توسعه برای توجه بیشتر به ملزومات دنیای دیجیتال تحت فشار هستند و به نظر می رسد در سال های آتی مجبور به سرمایه گذاری بیشتر در این زمینه شوند.

بررسی های موسسه تحقیقاتی آی دی سی نشان می دهد مبلغ یادشده از سال ۲۰۱۸ تا سال ۲۰۲۰ هزینه خواهد شد که معادل ۴۰ درصد از کل هزینه صورت گرفته در بخش فناوری اطلاعات در منطقه آمریکای لاتین است.

از جمله مهم ترین طرح هایی که قرار است در این زمینه اجرا شود، می توان به دیجیتالی کردن محصولات، ارائه خدمات اداری و حرفه ای با بهره گیری از دستاوردهای دنیای دیجیتال و غیره اشاره کرد.

برخی از بخش هایی که از تحولات عصر دیجیتال تاثیر می پذیرند عبارتند از خرده فروشی، بانکداری و بیمه. البته برخی قسمت های دیگر در این زمینه از رقبا عقب می افتند. یک سوم تحولات دنیای فناوری اطلاعات در آمریکای لاتین برگرفته از هوش مصنوعی است و نیمی از برنامه ها و اپلیکیشن های جدید با استفاده از هوش مصنوعی نوشته می شوند.

همچنین پیش بینی می شود نیمی از تعاملات با مشتریان در آمریکای لاتین در سال های آینده با استفاده از بات های خودکار انجام شود. مهم ترین مانع بر سر راه پیشرفت دنیای دیجیتال کمبود نیروی کار ماهر است. بررسی آی دی سی نشان می دهد حدود ۴۵۰ هزار فرصت شغلی در بخش آی تی به علت کمبود نیروی کار ماهر خالی خواهد ماند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-01-01 10:45

افزودن دیدگاه جدید