کد مطلب: 

205805

بررسی عملکرد فیس بوک و توئیتر در انگلیس

به دنبال استفاده گسترده از فیس بوک و توئیتر در انگلیس برای تحریک مردم به رای دادن به نفع خروج از اتحادیه اروپا، قرار است در این زمینه تحقیقاتی در این کشور صورت بگیرد.
بررسی عملکرد فیس بوک و توئیتر در انگلیس

به گزارش سیتنا، فارس به نقل از اسین ایج، اعلام کرد: فیس بوک و توئیتر هر دو اعلام کرده اند که در این زمینه با دولت انگلیس همکاری می کنند. به همین منظور یک کمیته پارلمانی نیز در این کشور تشکیل شده است.

در دو سال اخیر فیس بوک و توئیتر بارها به اهمال و سهل انگاری در مورد حذف اخبار جعلی و دروغین از شبکه های اجتماعی خود متهم شده اند و برخی سیاستمداران می گویند نتیجه این سهل انگاری دستکاری افکار عمومی بر علیه حزب دموکرات یا بر ضد طرفداران تداوم حضور انگلیس در اتحادیه اروپا بوده است.

این دو شرکت تا 18 ژانویه فرصت دارند تا اطلاعات مورد نظر نمایندگان مجالس قانون گذاری در انگلیس را در مورد مداخله احتمالی روسیه در این رای گیری با ارسال مطالب دروغین در شبکه های اجتماعی ارائه دهند. بعد از دریافت و مطالعه اسناد در مورد واکنش احتمالی و جریمه فیس بوک و توئیتر تصمیم گیری می شود.

پیش از این مقامات انگلیسی از اینکه فیس بوک و توئیتر در موارد این چنینی تنها با دولت آمریکا همکاری می کنند و به درخواست های دولت انگلیس و دیگر دولت ها بی توجه هستند، اظهار نارضایتی کرده بودند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-31 14:19

افزودن دیدگاه جدید