کد مطلب: 

205788

نسخه بتا MIUI 9 حرکات کنترلی جدیدی را به گوشی‌های شیائومی ارائه می‌دهد

نسخه آزمایشی رابط کاربری MIUI 9 حرکات کنترلی شبیه به تلفن هوشمند آیفون 10 را به گوشی‌های شیائومی ارائه می‌دهد.
نسخه بتا MIUI 9 حرکات کنترلی جدیدی را به گوشی‌های شیائومی ارائه می‌دهد

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک نسخه آزمایشی از رابط کاربری MIUI 9 تلفن های هوشمند شیائومی نشان می دهد که تعدادی از حرکات کنترلی موجود در این نسخه شبیه به حرکت های موجود در آیفون 10 شرکت اپل است. به عنوان مثال با کشیدن صفحه از  پایین به بالا می توانید به بخش Home یا خانه گوشی بروید. می خواهید برنامه های اخیر خود را ببینید؟ انگشتان خود را از پایین صفحه به بالا بکشید و لحظه ای مکث کنید، با این حرکت شما می توانید برنامه هایی که هنوز باز هستند را مشاهده کنید. و یا در حرکتی دیگر با کشیدن از سمت چپ یا راست صفحه به وسط، شما به صفحه قبلی هدایت خواهید شد.

این نسخه آزمایشی از رابط کاربری MIUI 9 برای صاحبان تلفن های هوشمند Xiaomi Mi Mix، Xiaomi Mi Mix 2، Xiaomi Redmi 5 و Xiaomi Redmi 5 Plus شرکت شیائومی در دسترس است. علاوه بر حرکت های کنترلی جدید افزوده شده، این نسخه آزمایشی شامل برخی از رفع اشکال ها نیز هست.

گفتنی است؛ به تازگی شرکت شیائومی اعلام کرده است که در حال مذاکره با اپراتورهای ایالات متحده امریکا برای عرضه گوشی های خود در این کشور است.وانگ سیان، مدیر اجرایی شرکت شیائومی می گوید در صورت نتیجه دادن این مذاکرات، دو سال زمان می برد تا تلفن های هوشمند شیائومی اجازه حضور در بازار ایالات متحده را بدست آورند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-31 09:21

افزودن دیدگاه جدید