کد مطلب: 

205752

ویروس سارق پول دیجیتال از طریق پیام رسان فیس بوک منتشر شد

به تازگی ویروس سارق پول دیجیتالی به نام دیج ماین از راه رسیده که انتشار آن از طریق پیام رسان فیس بوک صورت می‌گیرد.
ویروس سارق پول دیجیتال از طریق پیام رسان فیس بوک منتشر شد

به گزارش سیتنا به نقل از اسین ایج، همزمان با افزایش محبوبیت پول های دیجیتال تلاش هکرها برای سرقت آنها افزایش یافته و از همین رو طراحی انواع ویروس و بدافزار به همین منظور شدت گرفته است.

دیج ماین بوت سارقی است که به سرعت از طریق پیام رسان فیس بوک در حال انتشار است و بسیاری از کاربران را در سراسر جهان آلوده کرده است.

شرکت امنیتی ترندمیکرو که بوت یادشده را شناسایی کرده می گوید، Digmine که در کره جنوبی به شدت فعال است در کشورهایی همچون ویتنام، آذربایجان، اوکراین، فیلیپین، تایلند و ونزوئلا مشاهده شده است و ممکن است به زودی در کشورهای دیگری نیز مشاهده شود.

بدافزار یادشده خود را در قالب یک فایل ویدئویی مستهجن مخفی می کند و تنها از طریق نسخه سازگار با رایانه های شخصی پیام رسان فیس بوک منتشر می شود که بر روی مرورگر کروم نصب می شوند. اگر فایل یادشده که با فرمت زیپ فشرده شده بر روی دیگر رایانه ها باز شود، بدافزار مذکور فعالیت های تخریبی خود را آغاز می کند.

دیج ماین خود را از طریق فهرست تماس کاربران پیام رسان فیس بوک برای دیگر افراد نیز ارسال می کند و لذا کاربران باید از باز کردن فایل های مشکوک خودداری کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-30 10:38

افزودن دیدگاه جدید