کد مطلب: 

205747

نمایش پست‌های پیشنهادی در صفحه اصلی اینستاگرام

اینستاگرام در تازه ترین تغییرات خود بخشی به صفحه اصلی اضافه کرده است که در آن پست‌هایی از کسانی که آن‌ها را دنبال نکرده اید، نمایش داده می‌شود.
نمایش پست‌های پیشنهادی در صفحه اصلی اینستاگرام

به گزارش سیتنا، اینستاگرام در ماه اخیر تغییرات و قابلیت های بسیاری از قبیل دنبال کردن هشتگ ها، ارسال مستقیم کامنت، ارسال لایو استوری در دایرکت و ... به نرم افزار خود اضافه کرده است. این بار این شبکه اجتماعی در ادامه به روز رسانی های خود، امکان نمایش پست های منتخب از سایر کاربرانی که توسط شما دنبال نمی شوند را در صفحه اصلی فراهم کرد.

پیش از این شما تصاویر، فیلم ها و استوری هایی که توسط دنبال کنندگان‌تان لایک یا مشاهده شده بود، بر اساس علایق‌تان در قسمت اکسپلور (Explore) به نمایش در می آمدند. اما با این بروز رسانی، اینستاگرام در قسمت اصلی نرم افزار بخشی به نام "Recommended for You" ایجاد کرده که دارای سه تا پنج پست از کسانی است که شما آن ها را دنبال نکرده اید.

به گفته اینستاگرام پست هایی که نمایش داده می شود به گونه ای که انتخاب شده اند که برای کاربر جالب به نظر می رسند. اگر این قابلیت اینستاگرام برای شما آزار دهنده است می توانید آن را پنهان کنید. این قابلیت هم اکنون برای برخی از کاربران فعال شده است و تا چند روز آینده برای تمامی کاربران فعال خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-30 09:25

افزودن دیدگاه جدید