کد مطلب: 

205681

لو رفتن عضویت کارمندان مایکروسافت و آمازون در حلقه قاچاق کارگران جنسی

بر اساس افشاگری‌های نشریه نیوزویک، صدها ایمیل از سوی مقامات عالی رتبه شرکت‌های مایکروسافت و آمازون برای کارگران جنسی که به طور غیرقانونی به کشورهای غربی قاچاق شده اند، ارسال شده است.
لو رفتن عضویت کارمندان مایکروسافت و آمازون در حلقه قاچاق کارگران جنسی

به گزارش سیتنا به نقل از نئووین، این ایمیل ها به طور مرتب و در چند سال اخیر برای افراد یادشده ارسال شده و نشان دهنده فعالیت یک حلقه دخیل در قاچاق کارگران جنسی در شرکت های فناوری آمازون و مایکروسافت است.

این ایمیل ها از طریق 67 حساب کاربری متعلق به مایکروسافت و 63 حساب کاربری متعلق به آمازون ارسال شده است و البته بررسی ها نشان می دهد تعدادی از کارکنان شرکت های فناوری دیگر مانند تی–موبایل، اوراکل، بوئینگ و برخی شرکت های مستقر در شهر سیاتل هم در فعالیت های یادشده دخیل بوده اند.

هدف از تبادل ایمیل از طریق حساب های شرکت های فناوری مشهور کسب اطمینان از سوی مالکان این کارگران جنسی fوده که اطمینان یابند، فرد تماس گیرنده پلیس نیست. همکاری برخی مدیران عالی رتبه مایکروسافت و آمازون با عاملان این فعالیت های غیرقانونی در حد بالایی بوده و علاوه بر سوء استفاده از این افراد حتی در اداره فاحشه‌خانه‌ها هم دخیل بوده‌اند.

مایکروسافت در واکنش به این افشاگری تصریح کرده که تخلف عده کوچکی از کارکنانش بازتاب دهنده فرهنگ کاری این شرکت نیست و مایکروسافت در این زمینه با پلیس همکاری می کند و افراد متخلف ممکن است شغلشان را از دست بدهند.

آمازون هم با صدور بیانیه مشابهی از تحقیقات در این زمینه خبر داده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-27 11:34

افزودن دیدگاه جدید