کد مطلب: 

205533

شناسایی چهره در هر کجا توسط فیس بوک

فیس بوک با گسترش دامنه ارائه خدمات شناسایی چهره کاربران خود، آنها را حتی در عکس‌هایی که برچسب نخورده‌اند، برچسب می‌زند و تگ می‌کند.
شناسایی چهره در هر کجا توسط فیس بوک

به گزارش سیتنا به نقل از ورج، فیس بوک اعلام کرده که از امروز به کاربران در مورد ارسال عکس هایشان توسط کاربران دیگر اطلاع رسانی می کند و حتی اگر آنها در این عکس ها برچسب نخورده باشند، برایشان از برچسب استفاده می کند.

سپس کاربر می تواند در صورت تمایل برچسب مربوط به خود را بر روی عکس یادشده حفظ کند یا آن برچسب را از روی عکس حذف کند. همچنین کاربر می تواند عکس یادشده را در صورت نامناسب تشخیص دادن گزارش دهد و خواستار حذف آن از شبکه اجتماعی فیس بوک شود.

این قابلیت بر روی عکس های نمایه یا پروفایل کاربران نیز کار کرده و در دسترس خواهد بود، اما در کانادا و اروپا در دسترس نیست. زیرا در این کشورها محدودیت های قانونی در مورد خدمات شناسایی چهره کاربران فیس بوک اعلام می شود و ارائه این خدمات ممکن است به جریمه فیس بوک منجر شود.

فیس بوک می گوید هدف از ارائه این خدمات کمک به کاربران برای کنترل بهتر چهره ای است که از آنها در فضای مجازی ارائه می شود و امید می رود از این طریق حریم شخصی افراد بهتر حفظ شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-21 11:59

افزودن دیدگاه جدید