کد مطلب: 

205516

برنامه‌های اندرویدی از آگوست ۲۰۱۹ شصت و چهار بیتی خواهند شد

گوگل از زمان عرضه نسخه لیلی پاپ سیستم عامل اندروید در سال ۲۰۱۵ از برنامه‌های ۶۴ بیتی بر روی گوشی‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند، اما حالا ۶۴ بیتی شدن این برنامه‌ها به یک اجبار مبدل شده است.
برنامه‌های اندرویدی از آگوست ۲۰۱۹ شصت و چهار بیتی خواهند شد

به گزارش سیتنا به نقل از انگجت، گوگل به طور رسمی اعلام کرده که از آگوست سال ۲۰۱۹ تمامی برنامه های اندرویدی باید از کد ۶۴ بیتی پشتیبانی کنند.

این امر به معنی خداحافظی گوگل با برنامه های ۳۲ بیتی نیست، اما نشان می دهد که گوگل قصد دارد با این تغییر بر توان پردازش و امکانات قابل دسترس از طریق برنامه های اندرویدی بیفزاید.

گوگل قبلا اعلام کرده بود که در آینده به دنبال پشتیبانی صرف از برنامه های ۶۴ بیتی در سیستم عامل اندروید است، اما هنوز زمان خداحافظی با برنامه های ۳۲ بیتی را اعلام نکرده است.

تغییرات برنامه نویسی در برنامه های اندرویدی محدود به مورد اعلام شده بالا نیستند. بنا بر اعلام گوگل از آگوست سال ۲۰۱۸ برنامه های جدید اندرویدی باید با رابط کاربری برنامه نویسی نسخه Oreo اندروید سازگار شوند. به احتمال زیاد گوگل همزمان با آغاز سال ۲۰۱۸ تغییرات تازه دیگری را هم برای برنامه نویسی در محیط اندروید اعلام خواهد کرد.

اپل در این زمینه پیشروتر از گوگل بوده است. این شرکت پشتیبانی از برنامه های ۳۲ بیتی در iOS را از شهریور ماه گذشته متوقف کرد و پشتیبانی از کد ۶۴ بیتی را برای برنامه های iOS از فوریه سال ۲۰۱۵ اجباری نمود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-20 14:49

افزودن دیدگاه جدید