کد مطلب: 

205489

استدلال بهتر با استفاده از هوش مصنوعی

مرکز فناوری مباحثه یا ARG-tech با همکاری دانشگاه داندی در انگلیس ابزار هوش مصنوعی تازه‌ای ابداع کرده‌اند که توانایی انسان‌ها برای بحث و تبادل نظر را بهبود می‌بخشد.
استدلال بهتر با استفاده از هوش مصنوعی

به گزارش سیتنا به نقل از دیجیتال ترندز، بسیاری از بحث و جدل هایی که امروزه میان انسان ها رخ می دهند بی فایده هستند، زیرا برخی اصول اولیه گفتگو در آنها رعایت نمی شود.

این ابزار هوش مصنوعی به افراد کمک می کند تا به شیوه ای مناسب تر، منطقی تر و همراه با بهره وری و فایده بیشتر به گفتگو با هم بپردازند و بتوانند در نهایت با همدیگر به توافق برسند.

برای طراحی این ابزار هوش مصنوعی از یکی از برنامه های بحث و گفتگوی شبکه بی بی سی استفاده شده و با استفاده از آن یک نقشه بزرگ از بحث های صورت گرفته در هر برنامه و تصویر گرافیکی تحلیلی تهیه شد. همچنین الگوریتمی به کار گرفته شد تا مهم ترین مضامین رد و بدل شده در هر بحث مشخص شود.

در نهایت با استفاده از این اطلاعات گروه تحقیقاتی توانست موضوعات مهمی را که در بحث های صورت گرفته وجود داشت، استخراج و طبقه بندی کند.

دانشمندان می گویند از این طریق می توان امیدوار بود که در آینده بتوان در جریان بحث های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی به طرفین بحث، اطلاعات و کمک هایی برای بهبود بحث و کمک به ارتقای درک از موضوعات ارائه کرد و زمینه را برای نزدیک شدن دیدگاه های طرفین فراهم آورد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-19 13:50

افزودن دیدگاه جدید