کد مطلب: 

205260

توافق اوبر با مسافر تجاوز شده‌اش

شرکت اوبر با یکی از مسافران زن خود در هند که مورد تجاوز قرار گرفته بود و همین امر زمینه دسترسی غیرقانونی مدیران این شرکت به سوابق پزشکی وی را فراهم آورده بود، به توافق رسید.
توافق اوبر با مسافر تجاوز شده‌اش

به گزارش سیتنا به نقل از تک کرانچ، این زن که جین دوو نام دارد تراویس کالانیک مدیرعامل سابق اوبر و تعداد دیگری از مدیران ارشد اوبر را متهم به دسترسی بدون اجازه به سوابق پزشکی خود بعد از تجاوز یکی از رانندگان اوبر به خود در دهلی نو کرده بود.

به دنبال رسیدگی به پرونده این موضوع در دادگاه دو طرف به توافق رسیده اند و قرار است این پرونده در ژانویه سال 2018 مختومه شود. هر چند جزئیات پرونده یادشده و نحوه ختم آن اعلام نشده است.

البته مدیران اوبر در جریان رسیدگی به این پرونده که از سال 2015 آغاز شده به علت عدم کنترل سوابق راننده متخلف و استخدام فردی با سابقه جنایی نامناسب هم تحت تعقیب قرار گرفته بودند. راننده متخلف به حبس ابد محکوم شده و فعلا در حال گذراندن دوران محکومیت خود است.

شرکت اوبر در ماه های اخیر به علت انتشار اخبار مختلفی در مورد سواستفاده جنسی مدیران ارشدش از زنان با انتقادهای گسترده ای مواجه بوده و این امر به تغییرات فراوان مدیریتی در این شرکت منجر شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-10 13:58

افزودن دیدگاه جدید