کد مطلب: 

205233

پلیر VLC از آیفون 10 و ویدیوهای 4K پشتیبانی می‌کند

در به‌روزرسانی جدیدی که برای پخش کننده رسانه‌ای وی ال سی دریافت شد، امکان پشتیبانی از آیفون 10 و ویدیوهای 4k به آن افزوده شده است.
پلیر VLC از آیفون 10 و ویدیوهای 4K پشتیبانی می‌کند

به گزارش سیتنا، کمتر از یک هفته پس از انتشار نسخه جدید اپلیکیشن VLC برای سیستم عامل اندروید، یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های پخش رسانه‌ای برای دستگاه‌های تلفن همراه، VLC به روزرسانی مهمی هم برای  سیستم عامل آی او اس اپل منتشر کرد.

همانطور که انتظار می‌رفت، به‌روزرسانی جدید از آیفون 10 پشتیبانی می‌کند، اما این به روز رسانی پشتیبانی از HEVC (رمزگذاری ویدیو با کارایی بالا) فیلم های 4K را هم فعال کرده است. برخی از اشکال‌های عمومی نیز رفع شده است، بنابراین کاربر اکنون می‌تواند با اجرای این تصاویر در VLC کیفیت بهتری را تجربه کند.

اگر هنوز VLC for Mobile را امتحان نکرده‌اید، باید بدانید که این برنامه می تواند فیلم ها، نمایش ها و موسیقی را در اکثر فرمت ها به طور مستقیم بدون تبدیل اجرا کند. علاوه بر این، پخش کننده رسانه VLC اجازه هماهنگ سازی با فایل های موجود در Dropbox ،GDrive ،OneDrive ،Box ،iCloud Drive iTunes، و همچنین سرورهای رسانه ای و وب را می دهد.

این پلیر تمامی انتظارات را برآورده می‌کند و قادر به اجرای انواع دیسک‌ها، ابزارها و پروتکل‌های شبکه‌ای است. این پلیر برای انواع سیستم عامل‌های عرضه‌شده و نسخه اندرویدی تا به این لحظه بیش از 100 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان تنها از گوگل پلی دریافت شده و توانسته است امتیاز عالی 4.4 از 5.0 را با میانگین 890 هزار رای به دست آورد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-09 14:47

افزودن دیدگاه جدید