کد مطلب: 

205205

مقایسه میزان فروش آیفون 10 با پرچم داران سامسونگ

یکی از نشریه های معروف آمریکایی که وظیفه بررسی گوشی های مختلف را دارد، این بار به سراغ بررسی عملکرد آیفون 10 رفته است.
مقایسه میزان فروش آیفون 10 با پرچم داران سامسونگ

به گزارش سیتنا به نقل از آی تابناک، متخصصین این نشریه طبق بررسی هایی که انجام داده اند بر این باور هستند که دوربین و صفحه نمایش آیفون 10 در جایگاه بسیار خوبی به نسبت رقبای خود قرار دارد. اما در کنار این قابلیت ها این اسمارت فون قدرتمند دارای یکسری کاستی ها نیز می باشد.

یکی از موارد که بعضی از کاربران آیفون 10 با آن مشکل دارند، میزان مقاومت گوشی و باتری این مدل می باشد. مطمئنا وجود صفحه نمایش بزرگ و تمام صفحه بسیار شکننده است و باید برای حفاظت بیشتر از آن از قاب های استاندارد و محکم استفاده شود.

اوضاع گلکسی اس 8 هم در این تست چندان مساعد نبود و تقریباً هر موبایلی که به صورت تمام شیشه ساخته شده باشد ممکن است بسیار آسیب پذیر ظاهر شود. با این حال، سامسونگ توانست عمر باتری بسیار بهتری برای پرچمدار اس 8 فراهم آورد که اصلی ترین دلیل برتری آن به آیفون X در رده بندی به حساب می آید.اما در رابطه با باتری آیفون 10 هم به نسبت آیفون 8 و آیفون 8 ئلاس به نسبت ضعیف تر می باشد.

لیست 10 موبایل برتر این نشریه، به ترتیب توسط گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و اس 7 اشغال شده و سپس نوبت به آیفون 8 پلاس و آیفون 8 می رسد. بعد از همه این ها، بالاخره نوت 8 سامسونگ و آیفون X اپل، در جایگاه ششم و هفتم به چشم می خورند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-07 18:47

افزودن دیدگاه جدید