کد مطلب: 

204919

اعتصاب کارکنان آمازون همزمان با جمعه سیاه

در شرایطی که آمازون در روزهای برگزاری حراج بزرگ موسوم به جمعه سیاه در کشورهای غربی به حداکثر نیروی کار خود نیازمند است، تعدادی از کارکنان این شرکت در آلمان و ایتالیا اعتصاب کرده اند.
اعتصاب کارکنان آمازون همزمان با جمعه سیاه

به گزارش سیتنا به نقل از انگجت، هزاران کارمند بخش توزیع و اداره کننده انبارهای بزرگ آمازون در این دو کشور به علت دستمزد ناکافی، ساعات کاری طولانی و دیگر شرایط نامناسب محیط کار دست به اعتراض و اعتصاب زده اند تا این غول خرده فروشی آنلاین را به چالش بکشند.

این امر ممکن است تحویل به موقع سفارشات روزهای اخیر و به خصوص روز حراج جمعه سیاه را با چالش مواجه کند. کارمندان یادشده می گویند ساعات کاری طولانی و پرداخت اندک سلامت آنها را به خطر انداخته است.

این کارمندان معتقدند آمازون مرتب به آنها برای افزایش میزان کار خود در زمانی کمتر فشار می آورد و کنترل های شدید و دائمی در کنار فرهنگ رهبری و مدیریت ضعیف در این شرکت و مدت زمان اندک استراحت در بیم زمان کار بسیار آزاردهنده است.

آمازون در واکنش بیانیه ای صادر کرده و ضمن آنکه هیچ اشاره ای به مذاکره با رهبران اعتصاب کنندگان نکرده، اهمیت این موضوع را اندک جلوه داده است. این شرکت مدعی است اکثریت کارکنانش در ایتالیا و آلمان به کار ادامه داده اند و لذا آمازون قادر به عمل به تعهدات خود در روزهای آتی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-11-25 13:47

افزودن دیدگاه جدید