کد مطلب: 

204788

تحولی شگرف در بازی‌های رایانه‌ای با استفاده از روبات‌ها

مکامون روباتی اسباب بازی است که از واقعیت افزوده استفاده می‌کند و توسط تلفن همراه کنترل می‌شود.
تحولی شگرف در بازی‌های رایانه‌ای با استفاده از روبات‌ها

به گزارش سیتنا، در زمان‌های قدیم اگر می‌خواستید با دوستانتان بازی کنید احتمالا از بازی‌های اکشن با گرافیک نسبتا پایین یا بازی های فیزیکی یا بازی های فکری استفاده می کردید. اما ظرف چند سال کیفیت بازی ها به طور چشمگیری تغییر کرده است. آخرین فرم بازی یک ربات بازی از Reach Robotics  است که مکامون نام دارد. این ربات چهار پا دارد و از قابلیت واقعیت افزوده نیز برخوردار است که می توانید از طریق تلفن هوشمند خود آن را کنترل کنید.

این ربات ها قابل ارتقا هستند و پاهای آن ها جدا میشود. آنها دارای 4 سنسور IR هستند، بنابراین ربات می تواند فاصله و مکان را اندازه گیری کند و به طور دقیق به هدف حمله کند.

ربات همچنین می تواند روی پشت خود جست بزند و به سرعت به حالت پایدار(عادی) خود باز گردد. هر ربات چیزی در حدود 2.2 پوند وزن دارد و ابعاد آن 11.8 در 11.8 در 5.9 اینچ است.

این اسباب بازی از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند وصل می شود و از طریق مادون قرمز به ربات های دیگر متصل می شود. باتری این ربات زمان زیادی شارژ نگه نمی دارد و پس از حدود یک ساعت بازی کردن احتیاج به شارژ دوباره آن دارید.

داستان مکامون در سال 2076 اتفاق می افتد به طوری که پس از هجوم بیگانگان (فضایی ها) به زمین، انسان ها به وسیله روبات ها با فضاییان می جنگند. در این اسباب بازی گزینه هایی برای بازی کردن داستان بازی،حالت گذری و نبرد با دوستان گنجانده شده است.

مدیر عامل شرکت Reach Robotics در بیانیه ای گفت: ما یک پلتفرم بازی کاملا جدید ایجاد کرده ایم. بازیکنان می توانند تلفن های هوشمند خود را برای بازی در دنیای واقعی و مجازی به طور همزمان تنظیم کنند.

روبات ها با هر دو دستگاه اندروید و آی او اس با استفاده از دوربین های تلفن همراه و سنسور های مادون قرمز سازگار هستند. شما می توانید با نگاه کردن به صفحه موبایل روباتتان را راهنمایی کنید و اشیایی مانند میز یا صندلی می توانند به عنوان محلی برای مخفی شدن از حملات در بازی استفاده شوند. شرکت Reach Robotics اعلام کرد در آینده افزونه های جدیدی از MekaMon.com در دسترس خواهد بود. هم اکنون خرید مکامون با رنگ های مشکی و سفید از طریق اپل و MekaMon.com با حدود قیمت 300 دلار امکان پذیر است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-11-20 09:33

افزودن دیدگاه جدید